Gjest Forumhei Skrevet 25. juli 2020 #41 Skrevet 25. juli 2020 På 10.3.2020 den 19.39, AnonymBruker skrev: Hun har ikke mer rynker enn en 26 åring! Eller, jeg ser 29 åringer som ser mye eldre ut enn henne. Har hun brukt fillers av noe slag? Tviler på at hun har gjort plastisk kirurgi, for da får man et bakoverdratt ansikt. Ene og alene gener? God hudpleie? Photoshop (ser hennes live videoer og de er jo ikke redigert). Selv er jeg 28 og er nok blind på meg selv. Får høre at jeg er flott og blir ofte tatt for å være yngre. Må alltid vise legitimasjon. Fikk tidlig tegn til smilerynker under øynene (allerede tenårene). De plager meg egentlig enda. Linjer i panna har jeg ikke, såvidt jeg kan se bittelitt om jeg ser nøye etter. Men ser mange jeg gikk i klasse med, noen er nesten ikke forandret, noen ser eldre ut på alle måter Anonymkode: 571fe...1f3 Ok, greit å vite.
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2020 #42 Skrevet 25. juli 2020 På 10.3.2020 den 20.18, AnonymBruker skrev: Jeg kan nesten garantere at hun har botox, hun har den typiske stramme blanke huden som man får av mye botox. Anonymkode: 580af...a93 Ikke bare det, men utrolig mange tar ansiktsløftning i dag, man kan også ta små partier i ansiktet med ansiktsløft. Og i dag er de såpass flinke at det kan gjøres og se naturlig ut. Kunnskapen de har om plastisk kirurgi i USA er enorm, og det er utrolig hva man gjøre. Tror også Angelina Jolie har tatt ansiktsløft to ganger allerede. De fleste kjendiser gjør ganske mye med seg selv, men føler det er mye naivitet ute og går, mange tror det er naturlig fordi det ikke ser veldig operert ut, men det trenger det absolutt ikke være. Anonymkode: d9eab...a8b
heavyheart Skrevet 25. juli 2020 #43 Skrevet 25. juli 2020 Nå ble jeg lei meg når hun nå har blitt eldre og fiksa på seg 🙁 er så kjedelig med voksne damer med samme fillers-og implantat fjes😔 særlig når de ødelegger leppelinjene ved å fylle på leppene. Adriana er (var) en av de peneste supermodellene, imo🙂 Men kan sette pris på at hun ikke fiksa på tennene da, de var jo en del av særtrekkene hennes😊
Sandie Skrevet 25. juli 2020 #44 Skrevet 25. juli 2020 Hvor fort man eldes har ikke bare med livsstil å gjøre. Det handler mye om gener. Jeg kjenner kvinner som både har røkt mye , spist usunt og sjelden brukt solkrem, men de har likevel mindre rynker enn andre på samme alder. I tillegg vil selve hudtypen ha noe å si. De med en fet hudtype vil ofte få rynker senere enn andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå