Gå til innhold

Adriana Lima....hvordan er det mulig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hun har ikke mer rynker enn en 26 åring! Eller, jeg ser 29 åringer som ser mye eldre ut enn henne. Har hun brukt fillers av noe slag? Tviler på at hun har gjort plastisk kirurgi, for da får man et bakoverdratt ansikt. 
Ene og alene gener? God hudpleie? Photoshop (ser hennes live videoer og de er jo ikke redigert). 

Selv er jeg 28 og er nok blind på meg selv. Får høre at jeg er flott og blir ofte tatt for å være yngre. Må alltid vise legitimasjon. Fikk tidlig tegn til smilerynker under øynene (allerede tenårene). De plager meg egentlig enda. Linjer i panna har jeg ikke, såvidt jeg kan se bittelitt om jeg ser nøye etter. Men ser mange jeg gikk i klasse med, noen er nesten ikke forandret, noen ser eldre ut på alle måter

Anonymkode: 571fe...1f3

AnonymBruker
Skrevet

Photoshop og filter....

Ikke veldig ung for alderen, men mindre rynker enn mange. Hun har nok ikke røyker sigaretter, sikkert drukket minimalt alkohol, spist sunt, også ikke glem at hun har hudpleie i toppklasse, og sikkert går til masse dyre behandlinger med vitamin prp innsprøytning, mesoterapi osv.

sannsynligvis botox men fillers tror jeg ikke, utenom evn i lepper og under øyne

Anonymkode: 795de...1ed

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

«Lima is of Portuguese, Swiss, Native Brazilian, Japanese, Afro-Brazilian and West Indian descent.»

Det var faktisk første jeg tenkte, og Wikipedia bekreftet min teori. Forklaring er at Lima ikke er «hvit». Jeg kjenner til ei brasiliansk kvinne, som er i 50 årene men ser ut til å være i 40 årene. Hun sier den rynkefrie huden hennes skyldes afrikanske aner. 

Anonymkode: 6edfb...4c1

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

«Lima is of Portuguese, Swiss, Native Brazilian, Japanese, Afro-Brazilian and West Indian descent.»

Det var faktisk første jeg tenkte, og Wikipedia bekreftet min teori. Forklaring er at Lima ikke er «hvit». Jeg kjenner til ei brasiliansk kvinne, som er i 50 årene men ser ut til å være i 40 årene. Hun sier den rynkefrie huden hennes skyldes afrikanske aner. 

SPF.

Anonymkode: 49b7b...0fb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er nok ikke rasen. Det er vi norske som klager på oss selv. Men mange eldes generelt fortere enn oss, de fra solfylte land. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er nok ikke rasen. Det er vi norske som klager på oss selv. Men mange eldes generelt fortere enn oss, de fra solfylte land. 

Det som aldrer solen er mye sol. Dette er vitenskapelig bevist.

Anonymkode: 49b7b...0fb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Oops.. og der går teorien min i vasken. Jeg googlet Adriana Lima 2020. Det er fillers.. definitivt fillers.

https://www.lipstickalley.com/threads/has-adriana-lima-been-getting-fillers-work-done.2521566/ 

Er ikke fillers fellesbetegnelse for alt du fyller inn i ansiktet? Botox, Restylane, juvederm osv ? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Photoshop og filter....

Ikke veldig ung for alderen, men mindre rynker enn mange. Hun har nok ikke røyker sigaretter, sikkert drukket minimalt alkohol, spist sunt, også ikke glem at hun har hudpleie i toppklasse, og sikkert går til masse dyre behandlinger med vitamin prp innsprøytning, mesoterapi osv.

sannsynligvis botox men fillers tror jeg ikke, utenom evn i lepper og under øyne

Men hun ser jo like bra ut på videoene sine og de er jo ikke filtrert. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan nesten garantere at hun har botox, hun har den typiske stramme blanke huden som man får av mye botox. 

Anonymkode: 580af...a93

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oops.. og der går teorien min i vasken. Jeg googlet Adriana Lima 2020. Det er fillers.. definitivt fillers.

https://www.lipstickalley.com/threads/has-adriana-lima-been-getting-fillers-work-done.2521566/ 

Ja, oi! Det er det ikke noe tvil om ja.. Da jeg Googlet navnet hennes kom det bare opp bilder fra 2000-2013 nesten. Man ser veldig tydelig her at hun har er tilhenger av fillers de nyere årene. Til deg andre som spør så er fillers en betegnelse på fyllstoffer, i kosmetisk injeksjoner består dette mest av hyaluronsyre og en gelé som legger seg under huden. Det fyller og presser ut rynker og furer i huden, tynn og aldrende hud under øynene, og volumtao i hele ansiktet som begynner å skje fra vi er 25 når kroppen produserer mindre kollagen. Det er vanligst å miste volum i kinn, og få tydelige søkk i huden ved siden av nesevingene og ned mot munnen, og fra munnvikene og ned på hver side av haken. Disse områdene, særlig kinn er populært å fylle nå til dags. Som man kan se på filler linken om Adriana lima har hun åpenbart fyllt masse i kinnene sine, og da mest sannsynlig i rynker og furer også.

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun har ikke mer rynker enn en 26 åring! Eller, jeg ser 29 åringer som ser mye eldre ut enn henne. Har hun brukt fillers av noe slag? Tviler på at hun har gjort plastisk kirurgi, for da får man et bakoverdratt ansikt. 
Ene og alene gener? God hudpleie? Photoshop (ser hennes live videoer og de er jo ikke redigert). 

Selv er jeg 28 og er nok blind på meg selv. Får høre at jeg er flott og blir ofte tatt for å være yngre. Må alltid vise legitimasjon. Fikk tidlig tegn til smilerynker under øynene (allerede tenårene). De plager meg egentlig enda. Linjer i panna har jeg ikke, såvidt jeg kan se bittelitt om jeg ser nøye etter. Men ser mange jeg gikk i klasse med, noen er nesten ikke forandret, noen ser eldre ut på alle måter

Er 27, snart 28 og har ikke antydning til rynker selv. Fin og glatt hud. 

Anonymkode: 699fe...b22

• Liker 1
Skrevet (endret)

Se bilder av henne da hun var 20 -25 år og sammenlign med nå. Så ser du forskjellen. Hun lever av utseende sitt og tar ogdt vare på det, med alle mulige midler. 

f31e7f82b99a5dcd8cd3118b62bea2d4.jpg

Har det ikke i meg å lete etter ett mindre kledelig bilde av denne to-barns moren. Hun er bare nydelig.

Endret av GjestSiden2006
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hun er virkelig så nydelig, ser jo om mulig bedre ut nå enn da hun var i 20-årene 😅😍

Anonymkode: 34e5a...719

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, GjestSiden2006 skrev:

Se bilder av henne da hun var 20 -25 år og sammenlign med nå. Så ser du forskjellen. Hun lever av utseende sitt og tar ogdt vare på det, med alle mulige midler. 

Har det ikke i meg å lete etter ett mindre kledelig bilde av denne to-barns moren. Hun er bare nydelig.

Du ser vel at dette er retusjert?

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
18 hours ago, AnonymBruker said:

Er ikke fillers fellesbetegnelse for alt du fyller inn i ansiktet? Botox, Restylane, juvederm osv ? 

Botox brukes ikke som fyllmasse, det er en nervegift som gjør musklene inaktive (ganske sykt å tenke på). Restylane og Juvederm er fillers :)

Anonymkode: b5c41...c67

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, GjestSiden2006 skrev:

Hehe tror du hun ser sånn ut? Dette er retusjert! 

Anonymkode: 63670...901

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Adriana Lima ER en av de vakreste kvinner. Derfor er det ekstra sårt at hun har begynt med fillers og endret sitt utseende til det ugjenkjennelige. Får man til å tenke seg.. hvorfor.. Men jo, hun lever jo av utseende sitt, og dette kommer vel som en del av jobben. Men når hun nå ser mer lik Megan Fox enn Adriana Lima, er det jo galt. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Adriana Lima ER en av de vakreste kvinner. Derfor er det ekstra sårt at hun har begynt med fillers og endret sitt utseende til det ugjenkjennelige. Får man til å tenke seg.. hvorfor.. Men jo, hun lever jo av utseende sitt, og dette kommer vel som en del av jobben. Men når hun nå ser mer lik Megan Fox enn Adriana Lima, er det jo galt. 

Hun ser jo ikke direkte unaturlig ut da. Hun er pen i utgangspunktet. Jeg synes det er lov å fylle litt inn når aldringstegnene starter. Da mener jeg i slutten av 20-årene. Men vi som er 25 nå ser yngre ut enn generasjonen før oss på samme alder.

Men SE startet jo tidlig i 20-årene. Ta også å google Courtney Stodden, det er et eksempel på ei som ødela seg fra tidlig 20-årene. Hun startet vel i tenårene. Hun er yngre enn meg men ser nå eldre ut enn sine jevnaldrende. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...