Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tenker ikke på at jeg blir deprimert av det dårlige været (selv om jeg nok begynner å føle en viss irritasjon over at juni minner om oktober..), men at jeg faktisk får hodepine og blir slapp og trett dersom været plutselig slår om.

I går ble himmelen plutselig svart, det ble lummert og så begynte det å tordne og regne. Ikke bare fikk jeg hodepine, men jeg slokna på sofaen også... Helt slått ut.

Må bare tilføye at jeg vanligvis er veldig frisk.

Er dette vanlig?

Videoannonse
Annonse
Gjest Moonshadow
Skrevet

Tror no det er ganske vanlig ja.. Jeg blir alltid trøtt og får ondt i hodet om været blir trykkende..

Gjest Sesselja
Skrevet

Samme her. At folk reagerer på været er ganske vanlig. Noen kjenner det på gikta, andre får hodepine.

Gjest Madeline
Skrevet

Jeg blir trøtt av det dårlige været.

Skrevet

Jeg reagerer også på været, spesielt dårlig vær. Før trodde jeg sånt bare var tull. :wink: Nå har jeg tom fått vite at man kan være allergisk mot været (tett i nesa ved regn, værforandring etc)!

Gjest synseren
Skrevet

Vi har ikke sett mye til sommeren enda. Det regner eller er overskyet hver dag. Men vi kan jo ingen ting gjøre med været. Derfor er det viktig å glede seg over småting i hverdagen slik at ikke været får styre humøret vårt!! :-)

Gjest seroxata
Skrevet

kjenner veldig til det der!

er det mørkt og trist ute, så blir humøret mitt deretter...

med mindre jeg sitter i gullet sin armkrok med en kopp kakao da :wink:

Skrevet

Det har jo regnet veldig mye i det siste.

Det er sikkert tomt snart. Og da blir det sol.

Små drager liker sol. :eeeh:

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg blir vel ikke direkte værsyk, men hisser meg likevel opp over det dårlige været. (slenger ut i øst og vest at nå flytter jeg til et varmere sted osv)

Men når solen endelig titter frem, blir jeg blid og glad igjen, og glemmer alt regnet :wink:

Gjest Gjest
Skrevet

Er ganske sikker på at været spiller inn på den fysiske formen ja! Jeg selv får lettere migrene ved værfprandringer, fortrinnsvis når det skifter fra sol til regn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...