AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #1 Skrevet 10. mars 2020 Hvilken erfaring har du fra det? Følger du alle 10 trinnene? Det virker så mye... Anonymkode: ae107...1ac
addict Skrevet 10. mars 2020 #2 Skrevet 10. mars 2020 Jeg har holdt på med kk i ganske mange år, men følger ikke de trinnene nå. Rett og slett fordi huden min reagerer bedre så lenge jeg har lite tilsetninger. Har hatt mange trinn og plukket ut det som fungerer best for meg 😊
Hvitegardiner Skrevet 10. mars 2020 #3 Skrevet 10. mars 2020 (endret) Har ikke helt satt meg inn i og skjønt vitsen med de ti trinnene? Må bli dyrt 😛 Jeg bruker et rens, et til to serum og en fuktighetskrem. Også bruker jeg peel med Aha og Bha syre et par ganger i uken. Alle produktene utenom fuktighetskremen er koreansk hudpleie. Ønsker egentlig å finne en fuktighetskrem fra Korea også, gjerne med snegleslim og bie gift(?). Endret 10. mars 2020 av Hvitegardiner 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #4 Skrevet 10. mars 2020 7 minutter siden, addict skrev: Jeg har holdt på med kk i ganske mange år, men følger ikke de trinnene nå. Rett og slett fordi huden min reagerer bedre så lenge jeg har lite tilsetninger. Har hatt mange trinn og plukket ut det som fungerer best for meg 😊 Vil du dele hvilke du har landet på?😊 Anonymkode: ae107...1ac
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #5 Skrevet 10. mars 2020 10 trinn er fullstendig misforstått. Dette er noe du gjør en, ganske to, ganger i uka. To trinns rens har gjort stor forskjell for huden min. Oljerens, så vannbasert. Samt serum+krem. Innsikten i at krem alene ikke gjør nok for huden. Det er også mange koreanske produkter som inneholder stoffer som ikke er heldig på sikt. Blant annet er jeg motstander av sterk parfyme (unødvendig) i hudpleie. Så mitt tips er å sette seg inn i tipsene, trinnene, men tilpasse rutinene og produktene. Anonymkode: 61592...be7
addict Skrevet 10. mars 2020 #6 Skrevet 10. mars 2020 (endret) 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vil du dele hvilke du har landet på?😊 Anonymkode: ae107...1ac Akkurat nå bruker jeg en toner, Nature republic super aqua max watery toner (har bestilt en ny som jeg skal teste da jeg ønsker enda mere fukt, skal prøve May Coop raw sauce). Så bruker jeg Blithe 8 nourishing beans og Blithe pressed serum crystal iceplant. Har også purito buffet serum som jeg bruker på kveldstid av og til. Renser med renselotion fra innisfree, men kommer til å kjøpe vestlig rensemelk neste gang. Bruker Purito bb cleanser i dusjen. Av oljerens har jeg missha super off black head. Har normal hud med dehydrert hudtilstand og oljer lett. Endret 10. mars 2020 av addict 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #7 Skrevet 10. mars 2020 Jeg følger de 10 stegene når jeg må ha en skikkelig dyprens eller ha hjemmespakvelder, ellers holder jeg til 4-5 steg. Anonymkode: 51ed0...373
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #8 Skrevet 10. mars 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg følger de 10 stegene når jeg må ha en skikkelig dyprens eller ha hjemmespakvelder, ellers holder jeg til 4-5 steg. Anonymkode: 51ed0...373 Hvilken av de gjør du da? Anonymkode: ae107...1ac
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #9 Skrevet 10. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvilken av de gjør du da? Anonymkode: ae107...1ac Umm... jeg vil helst ikke si hvilke jeg gjør eller hva jeg bruker i de 10 stegene 🙄 Det er min hemmelighet for rynkefri hud, som er tilpasset min hud. Jeg følger ikke nøyaktig stegene som det står på nettet. I de 4-5 stegene bruker jeg oljerens (hvis jeg har på meg sminke), rens, essence, serum og krem. Anonymkode: 51ed0...373
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #10 Skrevet 11. mars 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Umm... jeg vil helst ikke si hvilke jeg gjør eller hva jeg bruker i de 10 stegene 🙄 Det er min hemmelighet for rynkefri hud, som er tilpasset min hud. Jeg følger ikke nøyaktig stegene som det står på nettet. I de 4-5 stegene bruker jeg oljerens (hvis jeg har på meg sminke), rens, essence, serum og krem. Anonymkode: 51ed0...373 Så sært 😛 Hvorfor kan du ikke bare dele det? Anonymkode: 2426d...fcc 5
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #11 Skrevet 11. mars 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så sært 😛 Hvorfor kan du ikke bare dele det? Anonymkode: 2426d...fcc Hun vil ha det som en hemmelig, så hun kan være "alene" om rynkefri hud 😜✌️ Anonymkode: 08c54...e47 2
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #12 Skrevet 11. mars 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun vil ha det som en hemmelig, så hun kan være "alene" om rynkefri hud 😜✌️ Anonymkode: 08c54...e47 Trodde det var in å ville andre damer det godt jeg, ikke være så egoistisk for å føle seg bedre enn andre. Lite solidarisk må jeg si! Anonymkode: 2426d...fcc 4
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #13 Skrevet 11. mars 2020 Men jeg bruker ansiktavask hver dag, etterfulgt av ansiktsvann. Skrubb en til to ganger i uken. Serum, 2 typer snegleslim. Deretter No7 intense advance serum i linjene. Deretter øyekrem i samme merke. På natten bruker jeg en fuktighetskrem med snegleslim, på dagtid en No7 med solfaktor. Anonymkode: 08c54...e47
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #14 Skrevet 11. mars 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun vil ha det som en hemmelig, så hun kan være "alene" om rynkefri hud 😜✌️ Anonymkode: 08c54...e47 Haha det er nettopp dette 😉 Anonymkode: 51ed0...373 2
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #15 Skrevet 11. mars 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Trodde det var in å ville andre damer det godt jeg, ikke være så egoistisk for å føle seg bedre enn andre. Lite solidarisk må jeg si! Anonymkode: 2426d...fcc Jeg må jo få til å beholde mine hemmeligheter. Jeg vil ikke føle meg tvunget til å si min hemmelighet for å få andre til føle seg bedre. Det fins jo mange måter å holde huden rynkefri. Folk må bare finne ut hva som er best for deres hud. Selv om min hudrutine virker på meg, betyr ikke at det virker for andre. Anonymkode: 51ed0...373 1
Blingblingtahei Skrevet 11. mars 2020 #16 Skrevet 11. mars 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg må jo få til å beholde mine hemmeligheter. Jeg vil ikke føle meg tvunget til å si min hemmelighet for å få andre til føle seg bedre. Det fins jo mange måter å holde huden rynkefri. Folk må bare finne ut hva som er best for deres hud. Selv om min hudrutine virker på meg, betyr ikke at det virker for andre. Anonymkode: 51ed0...373 Noe sært å I det hele tatt svare i en tråd hvor det ønskes råd om du ikke er interessert i å gi råd, men ok, bare behold hemmelighetene dine, sikkert mange andre som er villig til å dele 😂 3
Djungelvrål Skrevet 11. mars 2020 #17 Skrevet 11. mars 2020 Ser ikke poenget. Kan like gjerne bare sause sammen essens, serum og fukt i en og samme flaske. Bruker 3-5 produkter hver kveld, det får holde.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #18 Skrevet 11. mars 2020 2 timer siden, Blingblingtahei skrev: Noe sært å I det hele tatt svare i en tråd hvor det ønskes råd om du ikke er interessert i å gi råd, men ok, bare behold hemmelighetene dine, sikkert mange andre som er villig til å dele 😂 Ikke sant! Det er jo så mange der ute som er villig til å dele. Dermed trenger jeg ikke å dele min hemmelighet. Jeg svarte på spørsmålet i hovedinnlegget, visste ikke at jeg skulle få et følgespørsmål. Så lenge det er lovlig og akseptabelt å holde sine hemmeligheter, så vil jeg fortsette med det. Anonymkode: 51ed0...373 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #19 Skrevet 11. mars 2020 Synes ikke 10 trinn er så mye egentlig. Bruker dobbel-rens (olje først så vannbasert), toner, 1-2 serum og fuktighetskrem. 1-2 ganger i uken bruker jeg fruktsyre peeling og fuktmaske, det utgjør jo 7-8 trinn 😅 Hvor er det best å kjøpe koreansk hudpleie? Har bodd i utlandet i mange år og akkurat flyttet tilbake til Norge. Synes det er så synd at det nesten ikke er mulig å få tak i på fysiske butikker 😔 Anonymkode: 24c8b...dc5
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #20 Skrevet 11. mars 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes ikke 10 trinn er så mye egentlig. Bruker dobbel-rens (olje først så vannbasert), toner, 1-2 serum og fuktighetskrem. 1-2 ganger i uken bruker jeg fruktsyre peeling og fuktmaske, det utgjør jo 7-8 trinn 😅 Hvor er det best å kjøpe koreansk hudpleie? Har bodd i utlandet i mange år og akkurat flyttet tilbake til Norge. Synes det er så synd at det nesten ikke er mulig å få tak i på fysiske butikker 😔 Anonymkode: 24c8b...dc5 Hvis du vil kjøpe koreansk hudpleie fra norske (nett)butikker, er det best å hamstre nå. Sør Korea flyr ikke til Norge mer pga corona. Anonymkode: 51ed0...373
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå