Gjest Lompa Skrevet 13. juni 2005 #1 Skrevet 13. juni 2005 Ikke at temaet virker så himla aktuelt akkurat nå, med det evige regnet, men HVIS vi skulle være så heldige å få muligheten for litt sol og bad i løpet av sommeren er jeg litt nysgjerrig på valget av badetøy. Hvor viktig er det egentlig med badetøy som støtter magen? For de som har VELDIG stor mage, skjønner jeg jo behovet.Men for meg som er i uke 16 nå,hvor viktig er det egentlig? Holder det ikke med en vanlig bikini? Gir evt badedrakt noe bedre støtte? Synes det jeg har sett av badetøy for gravide er både kjedelig og dyrt. Gjør ikke en vanlig,rimelig bikini/badedrakt samme nytten?
Gjest Hoi Skrevet 13. juni 2005 #2 Skrevet 13. juni 2005 Jeg tror du kan velge deg akkurat den bikinien du har lyst på, uten at det gjør noe med tanke på tung mage. Håper vi snart får brukt bikini da
Siam Skrevet 13. juni 2005 #3 Skrevet 13. juni 2005 Jeg har kjøpt meg en vanlig bikini, men siden jeg har fått enorme pupper måtte jeg på Lindex for å finne en størrelse som passer.... Men støtte av magen? Trenger vi det, da? Det blir ikke så mye løping på meg i alle fall!
Amanja Skrevet 13. juni 2005 #4 Skrevet 13. juni 2005 Jeg var på stranda i fjor, var 7 mnd på vei og brukte vanlig bikini, bare en størrelse større enn jeg vanligvis må ha.. Ikke noe problem...
Gjest Xavia Skrevet 13. juni 2005 #5 Skrevet 13. juni 2005 Bikini som støtter opp tung mage? Finnes det i det hele tatt? :o Uansett, min mage blir vel knapt synlig i løpet av sommeren, men om jeg hadde hatt stor mage, så ville jeg i alle fall ALDRI dradd en stor bikinitruse over den. Men det er meg da. Jeg kommer nok bare til å gå med under-belly bukser også. Alt annet synes jeg ser ...mindre pent ut.... :oops: Men at det kanskje er behagelig, ja det kan godt hende.
*Emma* Skrevet 13. juni 2005 #7 Skrevet 13. juni 2005 Da jeg var gravid med 1 mann lå jeg på stranda 7 mnd på vei (som en stranda hval) i vanlig bikini. Kjøpte sånn m hotpants bare pga strekkmerker på låra. Støtte til magen? Hvis det var nødvendig måtte man jo brukt truser med støtte til hverdags også......
Gjest Xavia Skrevet 13. juni 2005 #8 Skrevet 13. juni 2005 Trenger man støtte til magen?? Nei... det tror i alle fall ikke jeg. Har ikke hørt om at det skal være nødvendig før.
Gjest La Traviata i.i. Skrevet 13. juni 2005 #10 Skrevet 13. juni 2005 Jeg kjøpte vanlig bikini, bare i "ekstra" stor størrelse (den klesserien på Lindex for større størrelser), kjøpte da hotpants og tank top, det dekket magen ved behov og så ut som en badedrakt. Er den ikke fin kanskje? Bildet er tatt i uke 30 http://album.kvinneguiden.no/data/508/4867...G_0322J_ren.jpg ---- Innlegget er endret. Det er bare i dagbøkene det er lov til å lenke opp bilder fra albumet. Nala - moderator ----
Gjest Lompa Skrevet 13. juni 2005 #11 Skrevet 13. juni 2005 Dette var jammen godt å høre. Har kikket litt på badetøy hos diverse butikker og nettsider med mammatøy og der stod det at dette ga god støtte for magen og jeg tenkte; hjelp, må vi ha det og...? Og med priser jeg aldri har gitt for en bikini i hele mitt liv. Jeg har alltid kjøpt bikini/badedrakt hos H&M,Lindex,Kappahl og hatt det en sesong eller to,og kjøpt ny neste.Uten dårlig samvittighet. Men KJEDELIG badetøy man bruker en eller to ganger i livet og som koster "halve statbudsjettet"....Fikk litt noia da,ja. Godt å høre at det flere som satser på helt vanlig bikini. Får helt sjokk av prisene på mammatøy generelt. Og La Traviata, tankinien din ser lekker ut, litt lite bilde,men...Skal ta en titt på Lindex selv. Takk, jenter! (PS; kjøpte meg bukse i dag.En lekker,lys olabukse som jeg kan vokse i. 200 kr på salg hos Svangerskapet. Har til nå gått i et par gamle sorte og brune bukser,som begynner å bli ubehagelige og som jeg er SÅÅÅÅÅ lei av nå.Så i dag er jeg så glad!)
Fibonacci Skrevet 13. juni 2005 #12 Skrevet 13. juni 2005 Her ser du det bedre! Håper jeg gjorde noe lovlig nå da... :oops: Håper du finner noe fint å ha på hvis det skulle bli sommer noen gang!
Gjest Lompa Skrevet 13. juni 2005 #13 Skrevet 13. juni 2005 Kjempefint,La Traviata! Tror jeg skal se etter noe sånt selv, jeg. Bortsett fra badetøy har jeg allerede en del å ha på meg HVIS sommeren skulle komme snikende. Har to nyyyydelige kjoler som jeg gleder meg til å bruke, og diverse annet som jeg har fått av mamma. (Hun gikk lettere berserkergang hos H&M`s baby og mamma-avdeling da jeg passerte 12 uke...:-) )
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå