G.A. Skrevet 13. juni 2005 #1 Skrevet 13. juni 2005 Har den siste tiden tatt tempen med Ladycomp hver morgen. Ganske intressant å følge med på det. Hadde EL dag 10-12, på dag 15 i syklusen steg temperaturen betydelig. Er nå på dag 18, og tempen har steget fra 36,11 til 36,99 de siste dagene... Er i helt fin form, føler meg ikke syk.. Noen som har erfaring med temping som kansje har noen tips om hva dette kan være? Har lest at tempen er høyere de 100 første dagene i et svangerskap, men jeg har jo nettopp hatt EL, kan tempen stige så raskt etter befruktning?
G.A. Skrevet 13. juni 2005 Forfatter #2 Skrevet 13. juni 2005 Og hva med medisiner, kan de ha stor påvirkning på tempen? Etter hundebitt i leggen har jeg tatt stivkrampesprøyte og tar antibiotika... Dette skjedde vel og merke 2 dager etter at tempen begynte å stige..
Chiquita Skrevet 13. juni 2005 #3 Skrevet 13. juni 2005 Tempen stiger etter at en har hatt eggløsning. Tepen stiger dagen ettereggløsningen - er du sikker på at du hadde EL på dag 10-12? (stusser litt siden tempen ikke steg før dag 15 - da ville jeg tippet at EL var på dag 14) Vil du lese om temping, og få svar på mange av dine spørsmål, så les inne på www.pernille.info
G.A. Skrevet 13. juni 2005 Forfatter #4 Skrevet 13. juni 2005 Jeg har lest alt som er hos Pernille :-) Jeg sjekker livmortappen hver kveld, og kom da frem til at EL var dag 10-12. Men som sagt steg ikke tempen før dag 15... Hvilken metode skal jeg velge å stole på? Tempen eller livmortappen? Eller kanskje EL-slim (som det forøvrig ikke var noe av i det hele tatt)?
Gjest oppgitt Skrevet 13. juni 2005 #5 Skrevet 13. juni 2005 Temp er nummer én, sekret nummer to og livmortapp nummer tre. Hvis tempen steg på dag 15 hadde du EL dagen før, dag 14.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå