AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #1 Skrevet 10. mars 2020 Kjenner du til noen som heiv seg rundt og bare gikk for drømmen sin? Uten å vurdere frem og tilbake i det uendelige på om det gikk? Hvordan gikk det? Hva var utslagsgivende for at det ble "nå eller aldri"? Eller sitter du og dagdrømmer om det du skulle gjort dersom, hvis-at-om..? Hva gjør at du tør å satse? Anonymkode: fd3e9...310
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #2 Skrevet 10. mars 2020 Vi går for drømmen, men vi har gjort det den rolige og fornuftige måten. Vi har jobbet hardt og spart. Drømmen vil også implementeres gradvis. Steg for steg. Tror det kommer an på drømmen, alder og mange faktorer i forhold til om man bare burde hoppe i det. Er man ung og uten store forpliktelser, så tenkee jeg at det er lov å forsøke å gå for selv en ganske vill drøm, fordi det er lov og mulig å prøve og feile litt når man er ung. Vi hadde to barn da drømmen ble skapt. Altså kan vi ikke bare hoppe. Anonymkode: 479c3...152
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #3 Skrevet 10. mars 2020 Det er bedre å gå for drømmen, enn å bli gammel og angre på at man aldri gikk for drømmen. Du har et liv nå, til å leve fullt ut. Hvorfor ikke gjøre mest mulig ut av det? Anonymkode: 03392...7fb
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #4 Skrevet 10. mars 2020 Det kommer jo veldig an på hva den drømmen er da.. å bli blomsterdekoratør eller selge huset og bo i båt liksom Anonymkode: 25e9f...d24 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #5 Skrevet 10. mars 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kommer jo veldig an på hva den drømmen er da.. å bli blomsterdekoratør eller selge huset og bo i båt liksom Anonymkode: 25e9f...d24 Tenkte karriere. Mer i retning av å starte egen blomsterbutikk uten å kunne en døyt om blomster. Anonymkode: fd3e9...310
amare Skrevet 10. mars 2020 #6 Skrevet 10. mars 2020 Jeg ihvertfall må alltid ha en ett mål eller drøm å jobbe mot eller så virker livet poengsløst. Så en drøm å jobbe mot er vel bare bra, man setter seg små delmål som leder fram til drømmen. Noen ganger endrer drømmen seg men jeg mener at det alltid er bra å ha ett mål med livet
Silva Pluvialis Skrevet 10. mars 2020 #7 Skrevet 10. mars 2020 (endret) . Endret 3. oktober 2022 av Tvillingsjel
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #8 Skrevet 11. mars 2020 11 timer siden, amare skrev: Jeg ihvertfall må alltid ha en ett mål eller drøm å jobbe mot eller så virker livet poengsløst. Så en drøm å jobbe mot er vel bare bra, man setter seg små delmål som leder fram til drømmen. Noen ganger endrer drømmen seg men jeg mener at det alltid er bra å ha ett mål med livet Det er akkurat det. Jeg har ikke, og skal ikke ha, barn. Jeg begynner å bli halvgammel og føler livet gir meg mindre og mindre. Behovet for å skape noe, å risikere litt, å se noe vokse pga min innsats..! Det klør etter å gjøre noe som utfordrer meg og som jeg kan styre i den retningen jeg vil. Men, jeg har ikke ektefellen med på laget. Og det er en stor brems merker jeg. Anonymkode: fd3e9...310
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå