Gå til innhold

Hvor under leppa legger du snusen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og er du mann eller kvinne?

Nysgjerrig ;)

Jeg er kvinne og har den oppe på siden, i gropa. Føler den ligger så greit der, føler så fort den sklir ned hvis jeg har den midt under leppa. Flere som føler det, eller er det bare min overleppe som er vrien? 😆

Anonymkode: cc619...7b7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne, legger den til oppe til siden (venstre), sånn som du. Klarer heller ikke ha den på midten, den sklir ut her også.

Anonymkode: 2e2ae...974

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dessuten føler jeg den blir mindre synlig hvis jeg har den i "gropa" der, selv om den fortsatt er ganske synlig 😅

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er kvinne, legger den til oppe til siden (venstre), sånn som du. Klarer heller ikke ha den på midten, den sklir ut her også.

Kanskje mer vanlig å gjøre det enn jeg tror da :) Føler det ser litt ut som jeg har hatt slag, men snuser ikke offentlig som regel, så får bare stå til 🤣

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dessuten føler jeg den blir mindre synlig hvis jeg har den i "gropa" der, selv om den fortsatt er ganske synlig 😅

Ja, bortsett fra at man blir litt skeiv 😄 Blir mindre synlig jo lenger man har den inne da, siden den blir myk. Er den kald fra kjøleskap buler den mye mer, hehe.

AnonymBruker
Skrevet

Er kvinne, legger snusen oppe på siden, på venstre siden. Har prøvd å ha den andre steder men det føles mest naturlig ut der.

Anonymkode: c55f8...ec9

AnonymBruker
Skrevet

Tre "bleier" over perleraden. Er mann. 

Anonymkode: 7589e...c98

AnonymBruker
Skrevet

Jeg legger den ved de bakerste nedre jekslene, sånn at ingen ser at den er der. Kvinne

Anonymkode: d8f0f...97f

AnonymBruker
Skrevet

Kvinne.

Oppe til venstre

Anonymkode: 4b38a...20b

AnonymBruker
Skrevet

Oppi gropa på sidene, begge sider

Anonymkode: 4b6e7...cb4

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tre "bleier" over perleraden. Er mann. 

3 på likt? 😄 Glad i snus med andre ord 🤣

Skrevet

På siden, men bytter på hvilken. Har piercing på midten, så det hadde ikke gått der uansett.

Skrevet

Venstre nesebor. Forsøker jeg høyre begynner jeg bare å nyse. 😜

AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

3 på likt? 😄 Glad i snus med andre ord 🤣

Ja, ikke til å begynne med selvsagt, men en ble til to, og til slutt tre. Veldig sunt, jeg vet. :P 

AnonymBruker
Skrevet

Etter råd fra tannlegen min som selv snuser så bytter jeg mellom høyre og venstre grop. Er kvinne.

Anonymkode: 3f30e...da8

AnonymBruker
Skrevet

Høyre, venstre, midten, oppe og nede. En sjelden gang legger jeg en heeelt bakerst oppe i tannraden for der svir det ekstra godt. Anbefaler alle og variere og følge med på tannkjøttet hvor man setter snusen, har selv fått tilbaketrukket tannkjøtt pga det, og hadde gått ganske langt før jeg faktisk la merke til det selv! 

Anonymkode: e1320...bb7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kvinne. Kommer an på snusen.

Mørk og hvit stor: På sidene, gjerne langt ut. Brettes da jeg har veldig liten munn, men liker en del snus som ikke lages i slim (bl.a. diverse typer whiskey-snus).
Mørk slim: På sidene, på midten eller en del av snusen på siden og resten på midten.
Hvit slim: Langt ut på sidene. Har ikke så god spyttproduksjon, og hvit snus tørker ut munnen min veldig. Langt ut på sidene har jeg mest spytt, mer mot midten får jeg bare sår pga. munntørrhet.

Super slim er jeg ikke noe glad i og kjøper aldri selv, men dersom jeg blir tilbudt en har jeg den på midten. Har jeg i to samtidig, så blir det en på hver side ut mot midten. 

Snusplasseringen min er nøye kalkulert etter årevis med forskningsarbeid. 😛

Anonymkode: f382b...42e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...