AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #1 Del Skrevet 10. mars 2020 Nå er våren snart her og det er loppemarked tid - elsker loppemarked, men er usikker på om jeg skal dra på disse i år pga korona..!? Virker ikke om de som er i mitt området (Viken) er avlyst. ville du ha dratt mtp korona smitte? Eller er man hysterisk som ikke drar? Anonymkode: 406eb...bfe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #2 Del Skrevet 10. mars 2020 Jeg for min del har ingen planer om loppemarked, kino, konsert osv osv i uker og mnd som kommer Jeg er kronisk syk så jeg holder meg borte fra folkemengder så godt det er mulig Har ingen planer om å bli korona-smittet! Anonymkode: bf8d0...516 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #3 Del Skrevet 10. mars 2020 Her har mye slikt blitt avlyst nå, men jeg hadde gått om de ikke ble det. Å Anonymkode: 02b8e...b67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 10. mars 2020 #4 Del Skrevet 10. mars 2020 Man kan ikke slutte å leve på grunn av corona. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg