Gjest Lilleulv Skrevet 13. juni 2005 #1 Skrevet 13. juni 2005 Etter å ha brukt 1 time og 20 min til jobb i dag pga kø har jeg bestemt meg for å kjøpe månedskort, og begynne å ta toget til jobb. Men lurer på noe... Får jeg kjøpt månedskort over alt, eller må jeg kjøpe på Oslo S? Jeg må ha sånn med både tog og t-bane...
aline Skrevet 13. juni 2005 #2 Skrevet 13. juni 2005 er det for oslo eller akershus? oslo får du kjøpt i endel narvesen og seveneleven og litt forskjellig. også får du kjøpt på t-banestasjonen endel steder i byen + bussterminalen. akershus vet jeg ikke, men du får ihvertfall kjøpt på bussterminalen, oslo s og trafikanten.
aline Skrevet 13. juni 2005 #3 Skrevet 13. juni 2005 ja, også kan du kjøpe på nett, trafikanten.no. det gjorde jeg en gang, det kom kjemperaskt i posten.
Gjest Lilleulv Skrevet 13. juni 2005 #4 Skrevet 13. juni 2005 Åh tusen takk aline! Å bestille på nett liker jeg Jeg bor i Akershus og jobber i Oslo jeg... Tar eidsvoll-oslo toget...
aline Skrevet 13. juni 2005 #5 Skrevet 13. juni 2005 da kan du fint bestille på nett ja, liker sånt jeg også, er så greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå