Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva får folk til å male på øyenbryn i tjukke lag slik at det bare blir en liten strek der? En del barberer jo bort øyenbrynene også. Dette er skikkelig stygt, men det må jo være andre oppfatninger av dette også.

Noen som gjør det og kan forklare?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig at det ser for jævlig ut. Absolutt INGEN som kler tydelig overdrevent opptegnede øyenbryn! Men disse som gjør det må jo tydeligvis synes det er flott...!?

• 3 år senere...
Skrevet

JA. Det er ekkelt.

Og NEI, det fins ingen bra unnskyldning for å enten fjerne alt, for så å ikke ha noe der etterpå, eller å tegne på.

Men. Hvorfor orker vi å bry oss...?

Gjest Gjesta
Skrevet

Du orker tydeligvis å bry deg nok til at du søker opp en tre år gammel tråd...

Skrevet
Du orker tydeligvis å bry deg nok til at du søker opp en tre år gammel tråd...

Det at du skriver et surt og patetisk innlegg pga. det, får meg til å le.

[oi, jeg rimer. Ikke har jeg opptegnede øyenbryn heller.]

Gjest Gjesta
Skrevet

Det at du skriver et surt og patetisk innlegg pga. det, får meg til å le.

[oi, jeg rimer. Ikke har jeg opptegnede øyenbryn heller.]

Og ikke har jeg.

Gjest Gjest
Skrevet

Nå står jo piken oppført med 18 innlegg, så spesielt lenge har hun kanskje ikke vært her. Vi kan jo kanskje prøve å ønske nye debattanter velkommen istedenfor å hugge hodet av de fordi de svarer på gamle tråder. Unødvendig spør du meg...

Gjest surpomp
Skrevet

Tråden er kanskje gammel, men opptegnede øyenbryn er da alltid like aktuelt, eller hva? :wink: Sist sett i Fagerstrand, til stort ståhei for mange KG-brukere

:hoho:

Skrevet

Det er sant! Og det ser grusomt ut! :hoho:

Skrevet

Huff nei, synes naturlige øyebryn er fine, og fremhevet i såfall med kost, ikke strek.

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Naturlig skjønnhet
Skrevet

Det ser for j*vlig ut. Mye penere med store naturlige buskete øyenbryn.

Gjest seroxata
Skrevet

tja, det kan faktisk være fint om det gjøres SKIKKELIG!

Med det menes ikke hun i fagerstrand sine, og heller ikke slike som er malt på to meter over der de normale øyenbrynene skulle vært..

Jeg nappet vekk nesten alt for noen år siden, og de gror saaaakte! så jeg må enda farge brynene mine, for de ser enda stusselige ut :roll:

Skrevet

la folk gjøre som de vil. Kjenner folk som tegner øyebryn. har dere kanskje tenkt på at de har tynne, lyse øyebryn fra før?? Ikke alle er født med vakre øyevipper og en pen bue på øyebrynene! noen har faktisk dårlig selvtillit pga av utseendet sitt. Tror ikke de som leser det innlegget blir noe særlig glade. Og ikke alle er like flinke til å putte på seg sminke. kanskje du gjør noe som folk synes er stygt?åssen hadde du følt hvis du hadde lest om det? Ja jeg innrømmer det, jeg tegner også øyebryn. Fordi jeg har tynne bryn og lyse hår. Jeg er ikke like blessed på den fronten som andre jenter!

Skrevet
la folk gjøre som de vil. Kjenner folk som tegner øyebryn. har dere kanskje tenkt på at de har tynne' date=' lyse øyebryn fra før?? Ikke alle er født med vakre øyevipper og en pen bue på øyebrynene! noen har faktisk dårlig selvtillit pga av utseendet sitt. Tror ikke de som leser det innlegget blir noe særlig glade. Og ikke alle er like flinke til å putte på seg sminke. kanskje du gjør noe som folk synes er stygt?åssen hadde du følt hvis du hadde lest om det? Ja jeg innrømmer det, jeg tegner også øyebryn. Fordi jeg har tynne bryn og lyse hår. Jeg er ikke like blessed på den fronten som andre jenter![/quote']

Det er klart det at veldig mange som har lyse øyebryn. Men det går da ann å bruke en kost som stryker på farge, i stedet for å tegne på en rett strek som ikke ser naturlig ut. Men hver sin smak, og hvis det gjøres på en fin måte kan det ses bra ut.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Hvis en har lyse øyenbryn, hva med å farge de med øyenbrynsfarge? Så mye penere og enklere da.

Gjest no-no
Skrevet
Hvis en har lyse øyenbryn, hva med å farge de med øyenbrynsfarge? Så mye penere og enklere da.

Det er ikke alle som har så mye øyenbrynshår at de kan farge dem. Har ikke det selv så jeg tegner, dvs fyller i mine egne bryn og det ser helt fint ut.

Skrevet

Det er ikke alle som har så mye øyenbrynshår at de kan farge dem. Har ikke det selv så jeg tegner, dvs fyller i mine egne bryn og det ser helt fint ut.

Jeg også fyller i mine egne, men her var det vel snakk om èn enkelt svart strek...

Skrevet

hehe, på meg ser det jævlig ut fordi huden er så lys og jeg har så få hår på brynene. Fyller dem ut med lysebrun blyant om jeg gjør noe. Tegnede øyebryn ser stygt ut. Merkelig nok er de stort sett svarte også, noe som gjør dem enda verre.

Gjest gjest1
Skrevet

"tegner" svakt med en brun blyant på mine lyse øyenbrynshår slik at det ser mest naturlig som mulig ut. Har ikke fått noen stygge kommentarer på dem, og synes de er fine selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...