Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi var 3 personer som jobbet sammen i administrasjonen i et lite firma. Det har vært tøffe tider pga at den ene forsvant plutselig i fjor høst, hans oppgaver måtte dermed fordeles på oss andre. Det var fryktelig stressende tider, med mye arbeid. Nå er ting bedre, ble nylig ansatt en ny medarbeider.

Nå, i ettertid, får jeg stadig høre at det er lagt merke til at kollegaen min gjorde en så fantastisk jobb da det sto på. I går, bl.a, møtte jeg en person tilknyttet firmaet. 'Det har vært en slitsom tid for Hanne' sier han da. Det var det for oss begge, sier jeg da, noe han ikke kommenterer. 

Føler meg tatt for gitt og glemt i det hele, og det svir, når jeg vet at det kostet utrolig mye å stå i den vanskelige situasjonen.

Hvorfor blir noen tatt for gitt i slike situasjoner? 

Anonymkode: 06b88...fd1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fordi vi ikke syter sånn som Hanne.

Anonymkode: cb6a9...466

AnonymBruker
Skrevet

Det kan jo hende personene du har hørt det fra nettopp hadde mest kontakt med "Hanne" og derfor skryter av henne. Det er jo mulig de som hadde mest kontakt med deg skryter av deg til dine kolleger igjen. 

Men joda, hvis ikke det har skjedd, så er det dessverre sånn noen ganger. Noen kan jobbe døgnet rundt med gode resultater uten å få så mye som et klapp på skulderen (eller i verste fall kritikk), mens andre får mye skryt av ingenting. Det kan være et tegn på forskjellsbehandling hos dere, noe som kan  være et tegn på at arbeidsmiljøet ikke er det beste. Men umulig å si hva som har skjedd hos dere selvsagt. 

Anonymkode: 011d4...4e4

AnonymBruker
Skrevet

Skjedde med meg flere ganger. 

Du må ,akkurat sånn som der er i barnehage ,reke hånda eller begge og skrike jeg gjøre det ,jeg gjøre det.

Ellers noen anner tar all kreditt.

Anonymkode: dd080...abd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...