AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #1 Skrevet 10. mars 2020 Jeg jobber i butikk som ligger ved siden av en matbutikk (den stenger senere enn oss). Åpningstidene våre står tydelig ved inngangen til butikken. Vi har mye varer pluss skilt stående utenfor butikken som blir tatt inn når vi stenger. Vi har kun en inngang til butikken og dette skaper litt utfordringer rundt stenging, siden vi ikke får låst før vi selv reiser hjem. Vi bruker ofte 15-20 min på å stenge. Gjerne opptil 45 min pga kunder. HVER ENESTE GANG jeg stenger kommer det kunder inn. Det har også hendt at kunder har kommet inn i butikken 30 min etter stengetid og «skal bare ha denne», «bare titter litt jeg, ikke bry deg om meg». Dette gjør at stengingen tar mye lengre tid. Skjønner de ikke at jeg holder på med stenging? Hvorfor er det alltid noen som kommer litt etter stengetid? Ahhh.. Flere som opplever dette? Anonymkode: e439a...0c9
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #2 Skrevet 10. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg jobber i butikk som ligger ved siden av en matbutikk (den stenger senere enn oss). Åpningstidene våre står tydelig ved inngangen til butikken. Vi har mye varer pluss skilt stående utenfor butikken som blir tatt inn når vi stenger. Vi har kun en inngang til butikken og dette skaper litt utfordringer rundt stenging, siden vi ikke får låst før vi selv reiser hjem. Vi bruker ofte 15-20 min på å stenge. Gjerne opptil 45 min pga kunder. HVER ENESTE GANG jeg stenger kommer det kunder inn. Det har også hendt at kunder har kommet inn i butikken 30 min etter stengetid og «skal bare ha denne», «bare titter litt jeg, ikke bry deg om meg». Dette gjør at stengingen tar mye lengre tid. Skjønner de ikke at jeg holder på med stenging? Hvorfor er det alltid noen som kommer litt etter stengetid? Ahhh.. Flere som opplever dette? Anonymkode: e439a...0c9 Er det ikke mulig å låse døren frem til du er ferdig med «stenging» og så låse deg ut? Anonymkode: 48901...cc4 7
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #3 Skrevet 10. mars 2020 kan du si at det desverre er stengt? Anonymkode: f0b04...976 2
Lykkehjerte Skrevet 10. mars 2020 #4 Skrevet 10. mars 2020 Skjønner at dette er frustrerende! Denne situasjonen kan du fint løs med å si, beklager vi har stengt, og kassen låses automatisk for salg ved stengetid.😊 4
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #5 Skrevet 10. mars 2020 Lås fra innsiden. Er ikke dette mulig per dags dato kan det lett fikses. Anonymkode: 265c3...7b9 3
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #6 Skrevet 10. mars 2020 Beklager vi er stengt. Kom gjerne innom i morgen kl 10 for å kikke. Anonymkode: 43976...532 3
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #7 Skrevet 10. mars 2020 du låser døren fra innsiden. evnt sier at kassene er dessverre stengt. Anonymkode: cef46...a88 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #8 Skrevet 11. mars 2020 Jeg pleide å skru av lyset i butikken når jeg tok inn varer og skilt etter stengetid:) også på senter ved siden av matbutikk med senere stengetider.. Anonymkode: 8d4bb...9a8
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #9 Skrevet 11. mars 2020 Kan dere ikke låse fra innsiden, eller er problemet at det står ting ute som dere tar inn etter stenging? Om det er sistnevnte så ta dem inn før stenging? Anonymkode: cc46a...602
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå