AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #1 Skrevet 10. mars 2020 Er det flere enn meg som har bekjente som bruker sosiale medier kun for styrke sin egen sosiale status. Alle innlegg er maskert bak en vag form for engasjement, men egentlig er hele opplegget kun for å sette seg selv i et bedre lys. Ta Coronaviruset som herjer nå for eksempel Hvorfor skal noen "minne" oss alle på å vaske hender, og fortelle oss hvor viktig det er å respektere "reglene" når alle i hele Norge vet dette her? Hvorfor skal noen alltid dele saker som 92 prosent av alle er enig i, for så å kommentere over at f.eks "alle må gjøre sin del for miljøet, vi har bare en klode". Det provoserer meg at folk liker det og skriver hvor "god" og "engasjert" denne personen er, når alt bare er selvfølgeligheter, og kun lagt ut i håp å få ros. Plutselig er de så "interessert" i Metoo-saken, deretter må man for all del ikke stemme Frp fordi ditt og datt, så er det er det gratulerer til alle kvinner den 8.mars før man hiver seg i "Jeg har bestemt meg for å begynne å spise mindre kjøtt, fordi bla bla bla." Har også sett at om "posten" ikke slår an, så slettes den og det hives ut en ny for å prøve å fiske litt til. Er det bare meg som ser dette? Anonymkode: 4c1b6...5cf 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #2 Skrevet 10. mars 2020 Nå har det gått 10 minutter uten svar og likes her. Har du tenkt til å slette denne posten og starte en annen snart? Anonymkode: d0543...a03
Hugge Skrevet 10. mars 2020 #3 Skrevet 10. mars 2020 Folk må da få lov til å bruke sosiale medier som de selv ønsker, uten at sånne som du skal henge deg opp i det.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #4 Skrevet 11. mars 2020 1. Øke bevisstheten. 2. Få folk til å ta steget fra å være enig til å faktisk gjøre noe med saken. Det er ekstremt mange dumme mennesker i Norge, så jeg tror du har altfor høye tanker om befolkningen. Anonymkode: 0b31f...234
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #5 Skrevet 11. mars 2020 Så du er misunnelig over det faktum at disse får mer oppmerksomhet enn deg? Du fàr legge ut samme postene da vettu. Anonymkode: 5a45e...0f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå