Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Lompa
Skrevet

Er det noen som har noe peil på hvilke private klinikker i Oslo-området som tilbyr plastisk kirurgi, og som virkelig er dyktige?Som man faktisk kan våge å satse på?

Moren min har alltid slitt med poser og mørke ringer under øynene.Selv når hun er skikkelig uthvilt og opplagt kan folk komme og spørre om hun er freisk og sover nok, for det er så ille. Dette har plaget henne i alle år, og nå vil hun ta mot til seg og gjøre noe med det.

Men vi har ikke peiling på hva som finnes av klinikker og tilbud, og her tar vi ikke sjansen på å bare hoppe på første og beste vi finner i gule sider.

Som med alt annet er det vel nokså varierende kvalitet også på dette feltet og man har jo hørt skrekkhistorier...

Er det noen her som har/kjenner noen som har fått utført plastisk kirurgi av noe slag,og kan anbefale steder hvor de er flinke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal vi se...Nå bor ikke jeg i Oslo, men jeg hart hørt positive ting om:

www.nobelclinic.no

www.colloseumklinikken.com

og

www.froyen.no

Uansett, så er det viktig å prøve å ha en konsultasjonstime hos et par stykker før man bestemmer seg, da finner en gjerne ut hvem en føler seg mest komfortable med.

Vil også ønske mammaen din lykke til. :D

Gjest Lompa
Skrevet

Kjenner du noen som har brukt en av disse klinikkene? Vil ikke "slippeløs" hva som helst med skalpell og hvit frakk på moren min. Er litt skeptisk til enkelte i den yrkesgruppen.:-)

Skrevet

Nei. Ikke personlig, men jeg lurer på om ikke Dina fikk ordnet seg der. Du kan jo sende en PM til henne?

Skrevet

har hørt mye bra om fornebuklinikken.no :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...