Gå til innhold

Kan jeg allerede ha hatt eggløsning? E-test blir svakere

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal i følge min vanlige syklus ha eggløsning, men eggløsningstesten er negativ. Testet i går og da var streken sterkere enn i dag, men fortsatt negativ. Jeg har hatt ganske mye slimete utflod i noen dager + litt stikkinger nedi magen for tre dager siden. Kan det hende jeg allerede har hatt eggløsning tidligere enn antatt da? Er ikke noe særlig utflod i dag heller...

Anonymkode: 0c824...97d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja da er det mulig du allerede har hatt EL. Men test to ganger daglig de neste dagene for å se om testene blir sterkere! Du kan jo også kjenne etter om tappen er åpen/lukket, høy/lav :)

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, Havfrue8 said:

Ja da er det mulig du allerede har hatt EL. Men test to ganger daglig de neste dagene for å se om testene blir sterkere! Du kan jo også kjenne etter om tappen er åpen/lukket, høy/lav :)

Da får jeg fortsette å teste :) 

Klarer ikke å nå tappen, den ligger høyt. Har vært litt stresset, fordi mannen reiser i dag, så vi har hatt sex fram til i morrest i håp om at svømmerne overlever fram til eggløsningen dersom den skulle komme sent. 😅 Så jeg håper jo at den kom tidlig egentlig... Har sjekket for mer utflod også, men mengden er mye mindre og ikke noe slim. 

TS

AnonymBruker
Skrevet

066B6950-C8D7-49F3-B765-4DB2FC2B7A98.jpeg.03224cdb009b3e12f31e8d84d361f120.jpeg

Den øverste er fra i går kveld, midten fra i morges og nederste er fra i kveld. Den blir bare lysere! Lurer på om jeg ikke nådde toppen, at den var morgenen den 9. eller dagen før... Har to tester igjen, så får se i morgen. 

Har sjekket utflod igjen: Tørt. Finner ikke noe særlig. 😅 Men tempen er høyere. Har ligget på 36.8 om kveldene, men nå er den 37.2. Får se i morgen tidlig hva den er. Bruker å ligge på mellom 36.4 og 6. 

TS

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

066B6950-C8D7-49F3-B765-4DB2FC2B7A98.jpeg.03224cdb009b3e12f31e8d84d361f120.jpeg

Den øverste er fra i går kveld, midten fra i morges og nederste er fra i kveld. Den blir bare lysere! Lurer på om jeg ikke nådde toppen, at den var morgenen den 9. eller dagen før... Har to tester igjen, så får se i morgen. 

Har sjekket utflod igjen: Tørt. Finner ikke noe særlig. 😅 Men tempen er høyere. Har ligget på 36.8 om kveldene, men nå er den 37.2. Får se i morgen tidlig hva den er. Bruker å ligge på mellom 36.4 og 6. 

TS

At testene er så lite forskjellig har ingenting å si. LH går litt opp og ned hele syklusen. Og varierer også ut i fra hvor konsentrert urinen er. Alle er langt i fra positive. Men om de blir det om 12 timer er umulig å vite. Det at tempen din også varierer i løpet av dagen er helt normalt. Skal man tempe etter eggløsning er det viktig at det er til samme klokkeslett hver morgen etter minst 3-4 timer søvn. Det er også viktig at man temper som det første man gjør når man våkner, ikke gå ut av senga før du temper. Jeg for min del temper hver dag kl 06.00 selv om jeg har fri, så skriver jeg det inn i appen og sover videre.

Anonymkode: 7893a...97f

• Liker 1
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At testene er så lite forskjellig har ingenting å si. LH går litt opp og ned hele syklusen. Og varierer også ut i fra hvor konsentrert urinen er. Alle er langt i fra positive. Men om de blir det om 12 timer er umulig å vite. Det at tempen din også varierer i løpet av dagen er helt normalt. Skal man tempe etter eggløsning er det viktig at det er til samme klokkeslett hver morgen etter minst 3-4 timer søvn. Det er også viktig at man temper som det første man gjør når man våkner, ikke gå ut av senga før du temper. Jeg for min del temper hver dag kl 06.00 selv om jeg har fri, så skriver jeg det inn i appen og sover videre.

Anonymkode: 7893a...97f

Dette er helt riktig. Du får nok dessverre ikke noe svar ut i fra de temp målingene dine 😕

Gjest Traktorkusken
Skrevet

Hei! Vil bare meddele at du kanskje ikke vil treffer akkurat da du har LH-toppen, som gir positivt utslag på EL-test😊 Jeg fikk aldri positiv EL-test, men her er jeg😂🙈 7+1 i dag😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...