Gå til innhold

Jotun farger

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal male veggene i stua når jeg flytter. Har deco blue på en vegg her jeg bor nå, og har tenkt å ha det der jeg flytter og. Passer Refleksjon til denne fargen? Noen som har det? Har sett på Klassisk hvit og, men er redd den blir FOR hvit.

Anonymkode: 994b4...9bc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Refleksjon er ganske så lys, men den har litt svart og litt rødt i seg. For å få varmere inntrykk enn bare klassisk hvit. Men hvis du har vinduer mot nord, kan refleksjon se rosa ut. Og da kan den også få Deco blue til å få lilla skjær, tenker jeg. Har du derimot lyst hjemme, og med vinduer mot sør - ser refleksjon rett og slett hvit ut. Ikke knall-hvit som klassisk hvit, men hvit, og hvitere enn bomull. Er det er det du ute etter?

Har du forresten sett på denne - https://lady.inspirasjonsblogg.jotun.no/deco-blue-en-bla-favoritt/ 

Anonymkode: 5ade7...75f

AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg har sett på den siden. Vil ha en helt lys farge, men ikke blendahvit. Og de fargene hun på den siden mesener passer, er for mørk synes jeg.

Anonymkode: 994b4...9bc

AnonymBruker
Skrevet

Hva med morgendis? 

Anonymkode: cc89f...8c7

AnonymBruker
Skrevet

Bruk appen deres, så kan du se før du maler. 

Anonymkode: 4e8de...382

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg har Refleksjon på noen vegger hjemme og liker den kjempegodt. Hos meg ser den ganske hvit ut (sørvendte vindu), bare litt lunere. Kan vel hende at de røde pigmentene i den kommer til å se en anelse lilla ut mot Deco blue, men jeg tviler på at det blir påfallende. 

Endret av Fju
AnonymBruker
Skrevet
På 10.3.2020 den 15.21, AnonymBruker skrev:

Hva med morgendis? 

Anonymkode: cc89f...8c7

Den blir rosa/ blå 😏

Anonymkode: b1004...47f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...