AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #1 Skrevet 10. mars 2020 Er yngst av de på arbeidsplassen og er relativt beskjeden som person. Er siviløkonom og har 4 års erfaring. Opplever at mye besluttes uten meg. Jeg lærer lite fordi jeg ikke får sjansen til å bryne meg på krevende oppgaver. Har spurt om nye utfordringer veldig mange ganger. Har bedt om mer ansvar og prøver å engasjere meg/ ta ansvar. Til tross for forsøkene ekskulderes jeg fra møter og kommunikasjon. Jeg har tatt det opp, men kommer ingen vei. Hvordan unngå dette hvis jeg bytter jobb? Hvordan endre dette på nåværende sted? Anonymkode: 33b6b...ecc
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #2 Skrevet 10. mars 2020 En mulighet for å endre dette på nåværende arbeidssted er å vise til et jobbtilbud fra en konkurrent og evt forhandle. Si hva du ønsker for å bli, og da er ikke det bare bedre lønn, men mer ansvar og andre arbeidsoppgaver f.eks. Du kan evt snakke med leder om hva det er som gjør at du ikke blir tatt med på å ta beslutninger. Avhengig av hva svaret er bør du se på om det er noe du må gjøre for å endre deg, eller om det rett og slett er arbeidsgiver som ikke forstår hva du er god for. Da bør du i alle tilfeller søke deg til et sted hvor du får vist hva du er god for. Anonymkode: 1a986...05d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå