Gå til innhold

Trenger en kvinne som bare vil ha sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en mann på 47 år som lenge har levd i et forhold med mye spennende sex og variasjon, og når dette ikke gikk lengre så sitter jeg igjen med et voldsomt behov...  behov for og utfolde meg med en kvinne... som ønsker det samme. Jeg liker det jo  litt røft og begjærlig og tar den dominante rollen når det kommer til sex.  har også drevet mye med bondage og BDSM og synest det er utrolig spennende...

Jeg føler at jeg skremmer bort kvinner når jeg forteller om mine behov og at jeg ønsker og få mest mulig ut av min seksualitet.. finnes det kvinner der ute som har det slikt som meg?  som trenger mye og ofte?  Jeg begynner mer og mere og føle at jeg har et avvik,  da jeg har såpass stort behov. det må da være en kvinne der ute som kjenner seg igjen i det jeg skriver?.. ta gjerne kontakt.. bare og ha en og snakke med om dette hadde vært veldig hyggelig.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan forstå hvordan du har det, bare at jeg er kvinne i et forhold hvor sexen egentlig ikke matcher helt. Jeg har lenge tenkt at sex ikke er alt og at det går an å leve med helt vanlig sex, men etterhvert som årene går er det en lengsel som aldri går bort.

Helt fra jeg var liten har jeg skjønt at det som tenner meg er å være underdanig. Jeg elsket å leke bindeleker som barn hvor jeg var den som ble bundet. Skjønte ikke hvorfor dette var så deilig før jeg ble eldre da.
Da jeg kom i en alder hvor jeg var klar for sex var ikke dette noe jeg turte å være åpen om, jeg var flau over hva som tente meg og holdt stilt om det.
Slik har det vært i mange år, men nå som jeg har blitt eldre og det ser ut til å ha blitt mye mer åpenhet rundt det å ha lov til å være dominant eller submissiv er jeg ferdig med å late som vanlig vanilje funker for meg.

Dessverre ser det ikke helt ut til at samboeren min er av den dominante typen og det ender med at jeg ikke gidder å ta initiativ fordi jeg vet at det blir kjedelig sex uansett. Har gått mange runder med meg selv og prøvd å fortrenge min lyst, men den går aldri bort og jeg er i en vanskelig situasjon.

Du er absolutt ikke et avvik og min oppfatning er at det egentlig er ganske mange kvinner der ute som elsker en dominant mann så jeg vil si at det absolutt er håp for deg.

Anonymkode: 1f9fe...26a

• Liker 1
Skrevet

Prøv deg på Tinder, 98% av mennene som tar kontakt med meg er som deg, selv om jeg har skrevet at jeg ønsker meg en fast relasjon ;)

• Liker 1
Skrevet (endret)
6 minutter siden, MegSelv11 skrev:

Prøv deg på Tinder, 98% av mennene som tar kontakt med meg er som deg, selv om jeg har skrevet at jeg ønsker meg en fast relasjon ;)

Selv om damer skriver at de er ute etter fast relasjon er de ikke det. De er bare ute etter bekreftelse av andre enn de som tar alt uansett. Dette skinner ganske tydelig igjennom når du kommer i kontakt med dem.

Endret av Hr. Aktiv
Skrevet
Just now, Hr. Aktiv said:

Selv om damer skriver at de er ute etter fast relasjon er de ikke det. De er bare ute etter bekreftelse av andre enn de som tar alt uansett. Dette skinner ganske tydeligig jennom når du kommer i kontakt med dem.

Da ødelegger de for sånne som meg ;) Jeg (og flere jeg kjenner) ønsker oss kjæreste.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Om du vil finne folk som er interessert i BDSM, så burde man kanskje oppsøke steder hvor man finner disse? 

Anonymkode: ec596...4ad

• Liker 4
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 10.3.2020 den 11.51):

Endret av annebanane
  • Liker 3
Skrevet
9 minutter siden, MegSelv11 skrev:

Da ødelegger de for sånne som meg ;) Jeg (og flere jeg kjenner) ønsker oss kjæreste.

Jeg vet det.

Det samme gjør fuckboysa til meg. Jeg og ønsker kjæreste. Men ender opp med å ikke bli trodd/misstrodd og luremus/bekreftelsesberter. 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Hr. Aktiv said:

Jeg vet det.

Det samme gjør fuckboysa til meg. Jeg og ønsker kjæreste. Men ender opp med å ikke bli trodd/misstrodd og luremus/bekreftelsesberter. 

Sikkert ikke tråden for å fortsette denne debatten, men ja, det suger polvotter at man skal ødelegge for hverandre sånn.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, Vidar Eriksen said:

Jeg er en mann på 47 år som lenge har levd i et forhold med mye spennende sex og variasjon, og når dette ikke gikk lengre så sitter jeg igjen med et voldsomt behov...  behov for og utfolde meg med en kvinne... som ønsker det samme. Jeg liker det jo  litt røft og begjærlig og tar den dominante rollen når det kommer til sex.  har også drevet mye med bondage og BDSM og synest det er utrolig spennende...

Jeg føler at jeg skremmer bort kvinner når jeg forteller om mine behov og at jeg ønsker og få mest mulig ut av min seksualitet.. finnes det kvinner der ute som har det slikt som meg?  som trenger mye og ofte?  Jeg begynner mer og mere og føle at jeg har et avvik,  da jeg har såpass stort behov. det må da være en kvinne der ute som kjenner seg igjen i det jeg skriver?.. ta gjerne kontakt.. bare og ha en og snakke med om dette hadde vært veldig hyggelig.

Og hvorfor i all verden er du ikke i det forholdet mere, var det ikke så fantastisk for begge parter likevel. 

Anonymkode: ba607...da9

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Og hvorfor i all verden er du ikke i det forholdet mere, var det ikke så fantastisk for begge parter likevel. 

Anonymkode: ba607...da9

utroskap.. ble gått bak ryggen på.. over tid...

Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg vil gjerne anbefale fetlife.com til alle BDSMere. Veldig bra nettverksforum for bilder, gruppeforaer og deling av interesser. Der er alle nisjer representert.

Nettverksforum mer enn datingapp, men selvsagt er det sjekking der også.

Skrevet
3 timer siden, Vidar Eriksen skrev:

Du er amatør.

Man leiker ikke med BDSM med folk som bare er elskere. 

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, Alterego666 skrev:

Jeg vil gjerne anbefale fetlife.com til alle BDSMere. Veldig bra nettverksforum for bilder, gruppeforaer og deling av interesser. Der er alle nisjer representert.

Skulle foreslå det samme, skjønner ikke at TS ikke vet om dette når han har såpass interesse.

Anonymkode: c3599...477

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, O.G. skrev:

Du er amatør.

Nehei? Så jeg gjorde BDSM feil i mine 5 første år i miljøet? Som drev med BDSM med venner, og elskere? 😮 

Dummeste jeg har hørt, seff kan man drive med BDSM med hvem man vil. Så lenge det er noen man stoler på. 

Anonymkode: ec596...4ad

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, O.G. skrev:

Du er amatør.

Pøh. Man gjør som man vil så lenge alt er avtalt og samtykkende. Jeg har hatt flere bdsm sex partnere som elskere. Er gift med en vaniljemann 

Anonymkode: 42d94...8d9

Gjest Roseglose
Skrevet

Fetlife og tinder my guy 🙌🏻

AnonymBruker
Skrevet
22 timer siden, MegSelv11 skrev:

Og derfor tror du at Tinder er et godt valg? Tror du 98% av disse mannfolka faktisk får napp? Eller kan det kanskje tenkes at de fleste kvinner også er som deg? 

Anonymkode: 2b35a...908

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, Alterego666 skrev:

Nå er ts tydeligvis erfaren innenfor bdsm, men for nye bdsm'ere så fraråder jeg bruken av fetlife. Reklamen der som gir et hinsides vrengebilde av hva bdsm egentlig er er i seg selv nok til å skygge unna. I tillegg kan man fort få inntrykk av at deltagelser i foreninger, møter og å dyrke dette med andre er helt vanlig og tidvis nesten forventet. Det er dønn feil og det er trist om nye bdsm'ere skulle få et slikt inntrykk. Vanlijefolk er jo stort sett ikke med i foreninger eller deltar på fester som dekker deres behov.

Anonymkode: 7837e...340

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Og derfor tror du at Tinder er et godt valg? Tror du 98% av disse mannfolka faktisk får napp? Eller kan det kanskje tenkes at de fleste kvinner også er som deg? 

Anonymkode: 2b35a...908

Godt poeng. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...