AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #1 Del Skrevet 10. mars 2020 Er det krem med farge? Virker det slik at man ikke behøver sminke/ fundation over? Eller hvordan brukes det? Er det som en selvbruner? Anonymkode: 6415b...078 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #2 Del Skrevet 10. mars 2020 Med et raskt Google søk finner du ut av det. Anonymkode: 1de7f...833 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #3 Del Skrevet 10. mars 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Med et raskt Google søk finner du ut av det. Anonymkode: 1de7f...833 Vil høre folks erfaringer. Anonymkode: 6415b...078 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitegardiner Skrevet 10. mars 2020 #4 Del Skrevet 10. mars 2020 (endret) Det står for Blemish Blur og Color Corrector. Det er mer som svake foundations, eller som krem med litt farge i. Tingen med det er vel at de inneholder hudpleie egenskaper og derfor regnes BB og CC creamer som et bedre alternativ for huden enn pudder og foundation såvidt jeg har skjønt 🙂 Jeg har litt forskjellig erfaring med det, noen kan man ikke se at dekker noe som helst, bare gir en litt annen farge til ansiktet som jeg personlig syns ser mer naturlig ut å gi med litt solpudder istedet. Andre kremer jeg har prøvd har vært dekkende men ikke like godt som en heldekkende foundation 🙂 Man bruker ikke foundation over, men kan bruke et transparent mattende pudder. Det er ikke som selvbruning, men som sminke/krem du vasker av. Det er noen butikker og nettsteder du kan få testere så anbefaler deg å prøve deg frem. Endret 10. mars 2020 av Hvitegardiner 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #5 Del Skrevet 10. mars 2020 1 time siden, Hvitegardiner skrev: Det står for Blemish Blur og Color Corrector. Det er mer som svake foundations, eller som krem med litt farge i. Tingen med det er vel at de inneholder hudpleie egenskaper og derfor regnes BB og CC creamer som et bedre alternativ for huden enn pudder og foundation såvidt jeg har skjønt 🙂 Jeg har litt forskjellig erfaring med det, noen kan man ikke se at dekker noe som helst, bare gir en litt annen farge til ansiktet som jeg personlig syns ser mer naturlig ut å gi med litt solpudder istedet. Andre kremer jeg har prøvd har vært dekkende men ikke like godt som en heldekkende foundation 🙂 Man bruker ikke foundation over, men kan bruke et transparent mattende pudder. Det er ikke som selvbruning, men som sminke/krem du vasker av. Det er noen butikker og nettsteder du kan få testere så anbefaler deg å prøve deg frem. Takk for fin forklaring😊 Anonymkode: 6415b...078 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitegardiner Skrevet 10. mars 2020 #6 Del Skrevet 10. mars 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for fin forklaring😊 Anonymkode: 6415b...078 Bare hyggelig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #7 Del Skrevet 10. mars 2020 Jeg har rød hud (etter åresvis med slalomkjøring uten kuldekrem, bl.a.) og fregner, og bruker grønn cc-krem fra L'Oreal. Den fungerer veldig fint, syns jeg, og jeg ser ikke sminket ut, får bare jevnere hud. Drøy er den også. Anonymkode: cf90a...6bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 10. mars 2020 #8 Del Skrevet 10. mars 2020 Syns det ser ut som helt vanlig foundation, noen er litt mindre dekkende bare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #9 Del Skrevet 10. mars 2020 2 timer siden, Apocalypte skrev: Syns det ser ut som helt vanlig foundation, noen er litt mindre dekkende bare. Ser det ikke mer naturlig ut? Anonymkode: 6415b...078 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #10 Del Skrevet 10. mars 2020 Om sommeren bruker jeg gjerne "den grønne" fra Loreal. Får jevnere hudtone uten å styre med masse sminke. Føler meg litt freshere med det og litt mascara, de dagene jeg ikke orker sminke meg. Men utenom sommersesong blir akkurat den kremen litt for brun for meg. Og har ikke giddet kjøpe annen😆 Anonymkode: 59f66...96d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 10. mars 2020 #11 Del Skrevet 10. mars 2020 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser det ikke mer naturlig ut? Anonymkode: 6415b...078 Ja, men det gjør Loreal sin True Match også, finnes mange foundations som dekker lite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå