AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #1 Del Skrevet 10. mars 2020 Jeg er student i praksis på NAV og 95% av dagene mine går til pc-jobbing (jeg kunne like godt jobbet hjemmefra med dette). Jeg møter brukere ca. 0-1 ganger i uken. Tenker at forebygging ikke er galt i disse tider, og ser det også blir foreslått fra andre NAV-kontorer å ha som mulig løsning å ha videomøter med brukere. Vil ikke fremstå som hysterisk eller gi inntrykk av at jeg vil annet enn å prestere i tiden min i praksis, men er det mulig å snakke med noen om det er mulig å ha en slik løsning i praksisperioden min? Anonymkode: 13d1a...3a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #2 Del Skrevet 10. mars 2020 Herregud så lat er du vel ikke? Anonymkode: ffa64...96b 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belima Skrevet 10. mars 2020 #3 Del Skrevet 10. mars 2020 Jeg tenker at en ikke må få panikk nå. Regner med at det er coronaviruset du tenker på. Det er viktig å leve som normalt i denne runden også. Blir dette viruset til et vanlig influensavirus, så blir det corona 5. Er allerede 4 coronavirus i forskjellige influensatyper og alle stammer fra flaggermus. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #4 Del Skrevet 10. mars 2020 Altså, jeg tenker du er i praksis hos NAV. Men det er nok en grunn til at NAV/skolen vil ha sine studenter ute på arbeidsplassene. Du skal jo lære. Noen skal følge deg opp. Det er mer sosialt og du har vel en som skal vurdere deg? Umulig om du sitter hjemme å jobber. Anonymkode: 44e83...8ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #5 Del Skrevet 10. mars 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er student i praksis på NAV og 95% av dagene mine går til pc-jobbing (jeg kunne like godt jobbet hjemmefra med dette). Jeg møter brukere ca. 0-1 ganger i uken. Tenker at forebygging ikke er galt i disse tider, og ser det også blir foreslått fra andre NAV-kontorer å ha som mulig løsning å ha videomøter med brukere. Vil ikke fremstå som hysterisk eller gi inntrykk av at jeg vil annet enn å prestere i tiden min i praksis, men er det mulig å snakke med noen om det er mulig å ha en slik løsning i praksisperioden min? Anonymkode: 13d1a...3a3 Praksis er noe annet enn vanlig arbeid, dvs at du skal bli observert og få veiledning. Dette er ikke noe som bør skje hjemmefra. Anonymkode: 52d64...d19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #6 Del Skrevet 10. mars 2020 Selvsagt kan du ikke ha praksis hjemmefra. Anonymkode: aec09...515 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #7 Del Skrevet 10. mars 2020 Jeg jobber i NAV og vi har nå fått beskjed om å ikke håndhilse og generelt ha god håndhygiene (som alle andre). Hysteri fører ikke noe godt med seg. Det er ikke like lett å jobbe godt hjemmefra. Nå må alle ansatte ta med seg data og telefon hjem i tilfelle det plutselig blir karantene, så må vi jobbe hjemmefra. Men, det er ikke ideelt, så det ser jeg på som en nødløsning for en svært kort periode. Hvis det kun er brukermøtene du er bekymret for så la være å håndhilse og hold deg en meter unna, som man stort sett gjør siden du sitter på den andre siden av bordet. Anonymkode: 070a0...d04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #8 Del Skrevet 11. mars 2020 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Herregud så lat er du vel ikke? Anonymkode: ffa64...96b Vi har fått beskjed om å avlyse alle brukermøter så nei. Holdninger som dine er grunnen til at smitten sprer så fort. Anonymkode: 13d1a...3a3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #9 Del Skrevet 11. mars 2020 Har dere ikke interne regler? Hvis ikke er det bare å etterlyse dette. Anonymkode: f910f...8fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #10 Del Skrevet 11. mars 2020 Jeg er veldig redd og har panikkanfall. Kan jeg be om hjemmekontor? Anonymkode: 13d1a...3a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #11 Del Skrevet 11. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg er veldig redd og har panikkanfall. Kan jeg be om hjemmekontor? Anonymkode: 13d1a...3a3 Neppe. Du skal ha veiledning og oppfølging. Du er student og ikke en vanlig arbeidstager. Dette burde du takle. Anonymkode: aec09...515 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #12 Del Skrevet 11. mars 2020 På 10.3.2020 den 8.36, AnonymBruker skrev: Herregud så lat er du vel ikke? Anonymkode: ffa64...96b Lat? Anonymkode: 03b98...b7d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #13 Del Skrevet 11. mars 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Neppe. Du skal ha veiledning og oppfølging. Du er student og ikke en vanlig arbeidstager. Dette burde du takle. Anonymkode: aec09...515 På hvilket grunnlag er du så bastant på dette? Anonymkode: 13d1a...3a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg