Englepus Skrevet 13. juni 2005 #1 Skrevet 13. juni 2005 Syns dette var stilig og kunne tenkt meg å få til noe lignende: http://www.dinaweb.no/filer/gulldina3.jpg Men jeg er ikke så fryktelig flink med sminke så hvis noen har tips og triks til meg blir jeg
Tusseline Skrevet 13. juni 2005 #2 Skrevet 13. juni 2005 Foundation, pudder, rouge (solpudder?), maskara, eyeliner på våtkanten, øyebrynspenn, lys shimmerøyeskygge rett under de nederste vippene og i øyekroken, litt dusere på øyelokket, brun/hudfarget leppestift. Nå har jeg bare oppsumert hva hun har brukt, men prøv deg litt fram.
aline Skrevet 13. juni 2005 #3 Skrevet 13. juni 2005 hun har ikke den mørke eyelineren på våtkanten, den ligger akkurat i vippekanten, våtkanten hennes ser rimelig ren ut. innerst ligger dem mørke helt inntil våtkanten, mens ytterst ser du våtkanten er hudfarget.
Englepus Skrevet 13. juni 2005 Forfatter #4 Skrevet 13. juni 2005 Må få kjøpt meg noe pudder og en ny kajal så skal det eksprimenteres her!
Tusseline Skrevet 13. juni 2005 #5 Skrevet 13. juni 2005 hun har ikke den mørke eyelineren på våtkanten, den ligger akkurat i vippekanten, våtkanten hennes ser rimelig ren ut. innerst ligger dem mørke helt inntil våtkanten, mens ytterst ser du våtkanten er hudfarget. Hmm. Det kan muligens stemme. Det eneste er bare at når jeg har prøvd meg på eyeliner på øyekanten, så pleier det å se slik ut. Forresten må du ha en veldig spiss eyelinerpenn.
Englepus Skrevet 13. juni 2005 Forfatter #6 Skrevet 13. juni 2005 Og jeg som er så vanvittig dyktig med eyeliner! Får sette i gang og øve.
aline Skrevet 13. juni 2005 #7 Skrevet 13. juni 2005 tar du så mørk farge på våtkanten, så får du mindre øyne, legger du den på vippekanten, underfra, så åpner du øynene mer. så lenge du holder våtkanten enten ren eller med en lysere tone, så gir det litt størrelse til øynene.
Gjest gjest1 Skrevet 13. juni 2005 #8 Skrevet 13. juni 2005 Det ser ut som det er brukt en gull/gyllen øyenskygge. Du må iallefall ikke bruke en hvit/kald øyenskyggge. Skyggen er brukt rundt hele øyet, også i krokene inn mot nesen. For å få til litt highlight som på bildet, kan du stryke den samme skyggen over neseryggen og på kinnbena. Vær forsiktig med pudder! Det kan også se ut som det er brukt kajal på våtkanten øverst. Litt trøblete å få til, men gir en flott effekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå