Gå til innhold

Kjennes ut som om at det kiler innvendig!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De siste to månedene har jeg hatt en veldig merkelig følelse i kroppen. Og bare for å si det med en gang, så er jeg ikke forelsket eller noe. Tvert imot er jeg svært deprimert og apatisk.

Det er vanskelig å beskrive følelsen, kjennes ikke ut som noen annen jeg har hatt.. det kribler på en måte fysisk innvendig i hele kroppen, og spesielt i brystpartiet og hodet, og jeg klarer ikke å få det vekk uansett hva jeg gjør. Har prøvd å puste rolig, roe meg ned, riste det av meg, men det funker ikke!

Det er litt slik hele tiden, men blir verre innimellom, uten at jeg skjønner helt hvorfor.. Et par netter har jeg våknet opp av det, da kriblet det så ille at jeg lå og vred meg ukontrollert i flere minutter. Det gjør ikke vondt, bare kiler på en måte... 

Hva kan dette være?? Kan det ha noe med nerver å gjøre eller noe annet?

Har bestilt legetime, men ventelisten er lang, så om noen har en ide om hva dette kan være i mellomtiden hadde jeg blitt glad, for dette gjør meg helt sprø.

Anonymkode: 96fe2...69e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tar du medisiner? Det er en vanlig bivirkning på enkelte medisiner. 

Anonymkode: 507fe...6ce

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sånn kribling, men har ett overaktiv nervesystem pga stress. Nervesystem ditt kan også bli påvirket av psyken -så kan godt hende det er symptomer som kommer fra depresjonen dun. Jeg blir verre utover dagen eller om jeg er ekstra sliten. Men greit å sjekke ut alle sånne nevrologiske ting. 

Anonymkode: 771d0...177

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...