Gjest Moonshadow Skrevet 13. juni 2005 #1 Skrevet 13. juni 2005 Vi snakker om drømmer. De største drømmene våre. Drømmen jeg har om den store kjærligheten. Den altoppslukende, trygge, lidenskapelige kjærligheten. Den som aldri dør men vokser seg større og større. Du sier jeg må tro på drømmen min, da vil den bli sann. Lite vet du om at din plass i den drømmen er veldig tilstedet. Jeg drømmer om dette meg deg. Ett liv i kjærlighet, trygghet og lidenskap. Jeg vet ikke hva det er med deg, men noe har slått rot i hjertet mitt, du er der, alltid. Jeg tenker på deg. Jeg vet du tenker på meg også, men ikke på den samme måten. Men jeg faller, faller dypt. For deg. Jeg vil ha deg. Vil være din, bare din. Vil du skal elske meg så høyt som jeg vet du kan elske noen.. Men vi er venner. Bare venner. Egentlig er det ikke bare heller, for vi er blitt nære, veldig. Men jeg vil ha mer av deg. Jeg vil ha netter sammen deg. Fylt med lidenskap og lyst. Lange netter. Se hverandre i øynene og kjenne det bruse i kroppen. Det gjør det for meg, hver gang du sover her, hver gang vi møtes. Du forteller meg alltid hvor snill jeg er, hvor fantastisk og god. Og du mener det, det vet jeg. Men ikke på den måten jeg mener det, når jeg sier det samme til deg. Jeg lengter etter deg selv når du sitter her sammen med meg. Lengter etter å høre deg si ordene. Jeg vil mer. Men du vil ikke mer. Ikke nå, kanskje aldri. Men jeg vil, hele tiden. Selv om jeg har fortalt deg at jeg vil ha det sånn som nå, at jeg ikke vil at det skal være mer. Så verker kroppen min etter deg. Den skriker navnet ditt. Det nydelige navnet ditt. Jeg tror jeg kan elske deg. Om jeg kan, blir du den andre. Det er kun en jeg har elsket, jeg savner han fortsatt. Men jeg ønsker meg deg, mest av alt. Vil du noen gang se meg på den måten? Hvorfor kan det ikke skje? Hva mangler jeg? Hva leter du etter? Du sier jeg fortjener det beste.. Hvorfor kan du ikke se at det er deg? Men jeg skal være sterk. Du skal ikke få vite hva jeg tenker og håper på. Jeg skal være din venn og være fornøyd med det. Jeg er her for deg. Når som helst. Jeg vil aldri svikte. Selv om det gjør litt ondt.
Gjest Moonshadow Skrevet 16. juni 2005 #7 Skrevet 16. juni 2005 Hva om jeg hadde fortalt deg om mine innerste og største drømmer. De drømmene som inkluderer deg. De drømmene jeg har om dagen. De drømmene som får hjertet til å banke fortere og tanken på at det bare er i drømmene, får det til å stikke inni meg.. Hva hadde du gjort, kunne ting vært annerledes da? Kunne drømmene blitt mer enn drømmer med tiden? Eller vil de alltid bare være drømmer, de også, som det meste som er fint i livet mitt… Hva om jeg fortalte hva som bruser i meg når jeg tenker på deg, på oss. Vil du noen gang kunne føle det samme? Føle elektrisiteten jeg føler når vi rører hverandre, hjertet som hopper over ett slag eller to, når du ser rett i øynene mine. Følelsen av at du ser alt jeg tenker.. Det du ikke skal se. Du ser ikke, Du kan ikke det. Heldigvis. Men det føles sånn. Jeg vet det ikke kan skje, det jeg lengter etter. Jeg vet det ikke vil gå. Men jeg klarer ikke slutte drømme, jeg må holde på drømmene mine. Det gjør ikke så veldig ondt heller, det å vite at det ikke skjer. Fantasien er nok, nesten alltid. Men noen ganger gjør det meg trist. Noen ganger stikker det. Hva vil jeg føle den dagen du finner jenta di? Hvordan skal jeg klare å forholde meg til det? Kan vi fortsatt ha kontakten som i dag eller vil det gjøre for ondt for meg.? Jeg har deg i drømmene….
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå