AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #1 Skrevet 9. mars 2020 Så jeg skjønner at dette kan virke rart. Men vi er prøvere, og har prøvd på barn nr 2 i 7 mnd nå. De to neste prøveperioden kommer vi ikke til å være sammen før tidligst to dager etter eggløsning. Utrolig frustrerende når månedene bare flyr... så hørte jeg tilfeldig at angrepillen norlevo virker ved å utsette eggløsning. Og kom opp med en ide om å på den måten forsøke å forskyve eggløsningen noen dager. Er det noen som har peiling på dette? Som har brukt angrepille til sitt rette formål og kan si noe om hvor forskjøvet syklusen ble og som følger tanken min? Anonymkode: aac80...290
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #2 Skrevet 9. mars 2020 Ikke eksperimenter på denne måten. Får dere ikke hatt sex før el inntreffer så må dere nok bare vente til neste mulige eggløsning. Anonymkode: 0b0d6...093 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #3 Skrevet 10. mars 2020 Det KAN fungere, men det KAN også ende opp med å klusse til syklusen din i mange pp fremover. Hadde ikke tatt sjansen selv Anonymkode: 1a2a5...bac 3
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #4 Skrevet 10. mars 2020 Og så kan en spørre på hvor bra egg-kvaliteten er, når det egget slipper 2 uker senere? Anonymkode: 2fa7d...666 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå