Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, er det noen som kan noen alternative råd og tips til å bli gravid? Wicca eller gammel overtro eller noe sånt? 🙂 

Anonymkode: 4ecd3...268

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sex. 

Anonymkode: ebade...674

Skrevet (endret)

Nå tror ikke jeg på wicca, men prøv å søk på "wicca pregnancy remedies" eller "fertility" i stedet for "remedies". Kanskje det kommer opp noe for deg da. 

Endret av Missbehave
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hørt om noe, men det er ikke Wicca eller hekseri, det er en tanke/energiøvelse, og er ganske nytt.
Man forestiller seg at man "lader" reproduksjonssystemet som en mobiltelefon eller batteri, at man liksom plugger i en ledning og ser for seg at det lades opp. Dette fordi at hvis man f.ex. har brukt p-piller eller annen prevensjon lenge, så kan energien bli ledet bort fra reproduksjonssystemet og inn i andre systemer i kroppen, fordi det ikke er vits for kroppen å legge energi i det når det ikke blir noe barn likevel. Dette er ikke garantert å virke, men er noe som kan hjelpe sammen med andre (kost)råd.
Det er fra Medical Medium og står i en av bøkene hans, jeg tror det er Livsforvandlende Mat.

Han har også forslag til mat og supplementer for å hjelpe til å bli gravid, det eneste jeg husker fra det er at han sier man skal spise mye frukt og bær.

EBV kan være involvert også om man har vansker med å bli gravid: https://www.medicalmedium.com/thyroid-healing-medical-medium/infertility-miscarriage-and-pregnancy-complications

Han har en audio på det også: https://soundcloud.com/jaroslava-pentekova/medical-medium-healing-infertility-reproductive-issues-oct-2015

Lykke til! :)

Anonymkode: cd633...537

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...