AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #1 Skrevet 9. mars 2020 Jeg har nå fått sett på papirene fra forige ivf forsøk. Jeg satte inn ett egg på dag 5 Ifølge papirene fra dette forsøket var egget 8 delt Jeg synes dette er utrolig leit og føler egentlig dem skulle ha avbrutt forsøket da. Utrolig kjipt å må bruke ett forsøk i det offentlige p noe man ser ikke blir å funke. Holder til på riksen Anonymkode: beb60...b40 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #2 Skrevet 10. mars 2020 Ja, det syns jeg hørtes rart ut. Jeg kan lite om dette utover erfaringer etter å ha vært igjennom flere IVF-forsøk selv, men etter hva jeg har skjønt er det usannsynlig at det skal kunne bli noe av et egg som bare er 8-delt etter fem dager. Jeg ville kontaktet dem og spurt om bakgrunnen for at de valgte å sette inn. Kan det være en feil i papirene? Jeg håper dere kan få et ordentlig svar på det. Og masse lykke til videre! Anonymkode: 05c7d...9a1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #3 Skrevet 10. mars 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Holder til på riksen Anonymkode: beb60...b40 Jeg hadde tre forsøk på riksen, på to av dem satte de inn veldig dårlig delte egg. Jeg gikk privat etterpå, og FOR en forskjell i rutiner og behandling! Jeg hadde ett mislykket forsøk der før jeg ble gravid med tvillinger (som nå er tre år). Anonymkode: 5a837...2cb
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #4 Skrevet 10. mars 2020 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde tre forsøk på riksen, på to av dem satte de inn veldig dårlig delte egg. Jeg gikk privat etterpå, og FOR en forskjell i rutiner og behandling! Jeg hadde ett mislykket forsøk der før jeg ble gravid med tvillinger (som nå er tre år). Anonymkode: 5a837...2cb Åå så godt å høre at dere lykkes til slutt. Er redd vi må gå privat snart vi også. Opplevelsen rundt det å gå privat høres mye bedre ut enn i det offentlige men for vår del bremser lommeboka 😕 Anonymkode: beb60...b40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå