Gå til innhold

Til menn, hvor ofte sex?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Til dere menn som har hatt samme partner i over 10 år. Hvor ofte har dere sex? Og hvor ofte vil du ha sex? Ønsker du at dama skal suge deg og eller runke deg av og til utenom sex? Når som helst? Eller ikke alltid lyst? 
Noen som er kåt nesten hele tiden og klar for sex hvis dama vil? Runker du uten at hun vet det? Synes du at du har mer lyst enn dama? Hadde dere likt en kåt dame som egentlig var klar anytime? 

Anonymkode: a46a5...020

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

1-2 ganger i uka. Kunne gjerne vært oftere, annenhver dag feks.

Suging og runking utenom hadde jo vært fint, men det har det blitt helt slutt på. Greit nok egentlig, i et langvarig forhold er det viktig at sex ikke blir så energikrevende. 

Jeg har alltid sex når hun vil, det er hun som bestemmer når vi har sex. Siden jeg har mye mer lyst.

Runker og, men hvis jeg runker er det ikke så lett å ha sex samme dag. Så akkurat dette er vanskelig, vet jo ikke når jeg får sex 😕 Legger meg ofte frustrert.

Anonymkode: 85358...ec0

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

1-2 ganger i uka. Kunne gjerne vært oftere, annenhver dag feks.

Suging og runking utenom hadde jo vært fint, men det har det blitt helt slutt på. Greit nok egentlig, i et langvarig forhold er det viktig at sex ikke blir så energikrevende. 

Jeg har alltid sex når hun vil, det er hun som bestemmer når vi har sex. Siden jeg har mye mer lyst.

Runker og, men hvis jeg runker er det ikke så lett å ha sex samme dag. Så akkurat dette er vanskelig, vet jo ikke når jeg får sex 😕 Legger meg ofte frustrert.

Hvorfor? Pleier menn å ha problemer med å tømme seg/komme flere enn en gang til dagen? 
Hvor lenge uten sex før du kjenner at du må lette på trykket og begynner å bli veldig frustrert? 
Sier kona de rett ut at nå vil hun ha sex? Kan ikke du si når du har lyst? 

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor? Pleier menn å ha problemer med å tømme seg/komme flere enn en gang til dagen? 
Hvor lenge uten sex før du kjenner at du må lette på trykket og begynner å bli veldig frustrert? 
Sier kona de rett ut at nå vil hun ha sex? Kan ikke du si når du har lyst? 

1 utløsning på en dag er nok for meg ja, da blir vanligvis tenninga så lav at jeg ikke er interessert. Da jeg var yngre kunne jeg godt gjøre det flere ganger på samme dag.

Kan gå en dag uten utløsning, men helst ikke to.

Hun tar initiativ i senga om kvelden når vi har sex. Eller, det er vel litt meg og da jeg tar på henne og slikt. Jeg prøver meg de fleste kvelder, og blir avvist de fleste kvelder 😀 Sånn er livet

• Liker 1
Skrevet

Ønsker sex ihvertfall en gang om dagen. Nå gjør det heller ikke noe om det hadde blitt mere også. 

Måtte runke når hun ikke visste om det ja. Hun ble dritsur hvis det kom for dagen. 

Hadde tålt å blitt sugd i tillegg ja. 

Hennes sexbehov var ca. 2 ganger i året max. 

Har egentlig aldri møtt noen kåte damer. De sier de har stor lyst osv. ja, men det er bare tull. De har ikke det. De bruker sex bare for å fange mannen. Når han er fanget så opphører sexen umiddelbart.

Suging er de ikke så villig til bare slikkes. De er også veldig opptatte av sin nytelse, men ikke motsatt. 

• Liker 4
Gjest Paramount
Skrevet

Jeg skulle ønske dama var kåt hele tiden og klar anytime, mest for hennes egen skyld. Jeg ville ikke hatt sex hver dag, ikke all the way i hvert fall. Trives godt med minst halvfull tank hele tiden, og å "sulte" litt før tømming. Blir absolutt ikke stressa av å være kåt, tvert i mot, koser meg med det. Noen ganger blir det litt for mye. Dersom det haster gjør jeg jobben selv. Runker stort sett bare når jeg ikke har noe seriøst alternativ.

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Ønsker sex ihvertfall en gang om dagen. Nå gjør det heller ikke noe om det hadde blitt mere også. 

Måtte runke når hun ikke visste om det ja. Hun ble dritsur hvis det kom for dagen. 

Har egentlig aldri møtt noen kåte damer. De sier de har stor lyst osv. ja, men det er bare tull. De har ikke det. De bruker sex bare for å fange mannen. Når han er fanget så opphører sexen umiddelbart.

Suging er de ikke så villig til bare slikkes. De er også veldig opptatte av sin nytelse, men ikke motsatt. 

Uff da, du har nok truffet feil damer. Jeg føler meg veldig kåt, hele tiden. Sier aldri nei. Kanskje jeg er unormal 🙈

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

1 utløsning på en dag er nok for meg ja, da blir vanligvis tenninga så lav at jeg ikke er interessert. Da jeg var yngre kunne jeg godt gjøre det flere ganger på samme dag.

Kan gå en dag uten utløsning, men helst ikke to.

Hun tar initiativ i senga om kvelden når vi har sex. Eller, det er vel litt meg og da jeg tar på henne og slikt. Jeg prøver meg de fleste kvelder, og blir avvist de fleste kvelder 😀 Sånn er livet

Kjedelig for din del da når dama er slik. Alder på deg? Og har alder mye å si i forhold til det å tømme seg flere ganger til dagen? 

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uff da, du har nok truffet feil damer. Jeg føler meg veldig kåt, hele tiden. Sier aldri nei. Kanskje jeg er unormal 🙈

Du er unormal.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Du er unormal.

😳😕

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Tror du bør begynne å fokusere på noe annet enn eksen din

Anonymkode: 8e392...6c2

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror du bør begynne å fokusere på noe annet enn eksen din

Anonymkode: 8e392...6c2

🤭

Gjest Hildur70
Skrevet
4 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Du er unormal.

Da er det mange som er unormal. Vi damer snakker om sånt og kjenner ingen damer i forhold som kun ønsker sex 2 ganger i året. Jeg har ofte lyst på sex. Var med mannen i 25 år og jeg hadde oftere lyst på sex enn han. Vært med nåværende kjæreste i 2 år. Vi har sex 2-4 ganger i uka. Er 49 og 57. 

AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Har egentlig aldri møtt noen kåte damer. De sier de har stor lyst osv. ja, men det er bare tull. De har ikke det. De bruker sex bare for å fange mannen. Når han er fanget så opphører sexen umiddelbart

Akkurat dette har jeg også opplevd. Hadde sex som kaniner før vi ble sammen, og så ble det fullstendig dødt dét øyeblikket vi ble offisielt sammen. Jeg ga henne 8 år på å prøve og finne ut av ting, og gjorde alt for å legge til rette. Nope. Interessen var ikke der. 

Anonymkode: 571e7...265

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Hr. Aktiv skrev:

Okei...

Uansett hvor kåt og lysten man er så går det fort over hvis sexen ikke er bra...

Er jo litt spesielt at du bare møter "sånne"damer....

Anonymkode: f6bf7...0d5

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Kjedelig for din del da når dama er slik. Alder på deg? Og har alder mye å si i forhold til det å tømme seg flere ganger til dagen? 

Tja tror det er ganske normalt med 1-2 ganger i uka etter så mange år, og normalt at mannen har mest lyst. Er 40.

Ja alder har mye å si for sexlyst, hvor mange ganger per dag man kan komme, ereksjon etc.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Her har jeg mest lyst (kvinne). Har alltid hatt mye lyst i tidligere forhold også og syns det var litt kjipt å oppdage at min nåværende hadde så lite behov.

Anonymkode: 7bd35...c48

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Til dere menn som har hatt samme partner i over 10 år.

1.Hvor ofte har dere sex?

2.Og hvor ofte vil du ha sex?

3. Ønsker du at dama skal suge deg og eller runke deg av og til utenom sex?

4. Når som helst? Eller ikke alltid lyst? 

5. Noen som er kåt nesten hele tiden og klar for sex hvis dama vil?

6.Runker du uten at hun vet det?

7.Synes du at du har mer lyst enn dama?

8.Hadde dere likt en kåt dame som egentlig var klar anytime? 

1. ca 1 gang i uka

2. Minimum 4 ganger uka, helst hver dag. 

3. Ja.

4. Når som helst og hvor som helst

5. Jeg er ikke kåt hele tiden, men hvis kona vil ha sex , så BLIR jeg kåt i løpet av ett sekund. Jeg trenger ikke tenke meg om hvorvidt jeg ønsker sex.

6. I og for seg. JEg tror ikke hun vet hvor mye jeg runker, kun at jeg gjør det.

7. Helt klart

8. Helt klart. Problemet er at jeg vil det skal være min kone. 

Anonymkode: 0a06d...77f

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, Hr. Aktiv skrev:

Du må ha møtt feil damer? 

Her er det vel jeg som har størst behov, men jeg er ikke like god på å ta iniativ, men det blir som oftest sex minst en gang om dagen når vi er sammen.  
Hadde vi bodd sammen hadde det kanskje blitt litt sjeldnere?
Har aldri blitt avvist, eller avvist selv. Ikke i dette forholdet. 

Anonymkode: eebe2...272

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Til dere menn som har hatt samme partner i over 10 år. Hvor ofte har dere sex?

Jeg er over 60 mens hun er noe yngre. Vært sammen i over 30 år. Sex maks. 2 ganger i måneden.

Og hvor ofte vil du ha sex?

Er svært ofte kåt og klar, og kunne ønsket at vi hadde sengekos i alle fall et par ganger i uka.

Ønsker du at dama skal suge deg og eller runke deg av og til utenom sex?

Det gjorde hun ofte før når vi ikke kunne ha sex av ulike årsaker (mens o.l.), men det er det blitt helt slutt på selv om jeg slikker henne så lenge og ofte hun vil (vanligvis bare som forspill).

Når som helst?

JA

Eller ikke alltid lyst? 

Alltid lyst og prøver å tenne henne men det er sjelden hun kan/vil/orker.

Noen som er kåt nesten hele tiden og klar for sex hvis dama vil? Runker du uten at hun vet det?

Ja, spesielt morgenen etter at vi har hatt sex. Da må jeg ha en ny utløsning og hjelper meg selv mens hun sover..tilsynelatende i alle fall. Kanskje har hun hørt eller følt noe men ikke sagt noe.

Synes du at du har mer lyst enn dama?

Mye mer lyst hos meg ja.

Hadde dere likt en kåt dame som egentlig var klar anytime? 

Elsker henne og vil ikke bytte henne ut, men kunne ønsket at hun var mer "på". Tror det ville blitt litt slitsomt om hun ville 24/7.

Anonymkode: 70260...0dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...