AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #1 Skrevet 9. mars 2020 Jeg er singel og jeg har det bra med å være singel. Men veninnen min forstår ikke dette, hun har flere ganger prøvd å sette meg i kontakt med menn hun kjenner som er single, for hun mener jeg må ha kjæreste. En gang prøvde hun å presse meg til å ha en av disse på overnatting hos meg, jeg sa nei da jeg ikke følte det komfortabelt, da ble hun sur og kunne ikke skjønne hvorfor jeg sa nei. Hun sier at hvis jeg skal være lykkelig så må jeg ha kjæreste og senere barn, det går vist ikke an å være lykkelig sånn som jeg har det sier hun. Jeg har sagt fra flere ganger til henne, og sagt at jeg trenger ikke hjelp til å finne kjæreste, jeg klarer det selv om jeg en gang skulle ønske meg det, og jeg har det bra sånn som jeg har det nå, jeg ønsker selv å være singel, hun forstår meg ikke, sier bare at det er greit å få litt hjelp når jeg ikke selv gjør noe med situasjonen, og hun nekter å tro at jeg kan ha det bra uten kjæreste. Hun har alltid også trodd at jeg er en person som trenger mye hjelp til ting, jeg aner ikke hvor hun har det fra. Kan hun ikke bare la meg være. Og hvordan kan jeg snakke med henne når hun ikke forstår meg uansett hva jeg sier? Greit hun prøver sikkert å hjelpe, men jeg trenger ikke den hjelpen. Noen tips om hva jeg kan gjøre? Anonymkode: 74458...524
Cinnamondiva Skrevet 10. mars 2020 #2 Skrevet 10. mars 2020 Sett henne strengt på plass eller bare kutt henne ut
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #3 Skrevet 10. mars 2020 Høres ut som søsteren min. Jeg syns det er noe nedlatende og påtrengende over slik oppførsel. Supert at hun blir sur for at du ikke vil ha hjelp. Du må bare gjenta til det går inn. Anonymkode: 0e87d...9f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå