Gå til innhold

Muglet manual til bil

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Vet ikke hvor dette temaet hører hjemme, så jeg poster det her. Er det noen her som vet om det er mulig å redde en manual som har ligget i bil i årevis (har ikke visst at den var der engang, trodde alltid den ble igjen hos forrige eier da jeg kjøpte bilen)? Er det bare å kaste, eller er det mulig å fjerne noe av muggen? Har tatt den inn og skal forsøke å tørke den, så den ikke mugler i bilen.

Har lett "overalt" etter bruksanvisning til bilen min på nettsiden til leverandøren og har forsøkt å kontakte det lokale firmaet som driver merket etter manualen, men siden bilen er gammel, er det vanskelig å få tak i. Synes det er så greit å ha i tilfelle noe feil dukker opp på den.

Anonymkode: 1341b...fb2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ha tørket den (helst ute), men det er vel vanskelig på denne årstiden. Om du ikke får fjernet muggen, men likevel vil ha manualen, så kan du klippe av side for side og oppbevare hver side i en tett plastpose. Da vil ikke muggen spre seg eller gjøre noen skade, men arkene må være helt tørre først. Tungvint ja, men da har du den tilgjengelig på en ufarlig måte. 

Anonymkode: c37ea...2e9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ta bilde av hver side, print, så har du en ny :) om det er mye arbeid kan du ta bilder av det du vil ha og sette inn i en sånn fotobok du får kjøpt på nett. 

Her hadde forrige eier hadde hatt den inne hvor han røyket så den stinket.

Anonymkode: ae3ac...2c9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...