Maddog Skrevet 9. mars 2020 #1 Skrevet 9. mars 2020 Hei jeg har trent i over 1 år nå og jeg har ikke sett så mye forskjell på kroppen min. Men jeg hat funnet ut at kosthold har mye å si for jeg spiste veldig mye selvom jeg trente. Så nå i 4 uker er jeg i et treningsprogram hvor jeg trener og spiser sunt og har mistet 2kg på 3 uker. Men jeg er 15 år da og veier 73kg nå. Jeg vil miste fett og bygge muskler samtidig men må spise sunt får å se forskjeller. Har noen tips på sunn frokost, lunsj og middag? Mat med lite fett osv
Camillapb Skrevet 10. mars 2020 #2 Skrevet 10. mars 2020 Frokost: Havregrøt, grovt brød med pålegg, omelett, eggerøre, biola/yoghurt med musli/hakkede nøtter, tykk smoothie i skål med chiafrø/linfrø/bær/nøtter/kokosflak/banan Lunch: alt det samme som frokost, wok, salat, middagsrester, wraps med fisk/kylling, sushi (ikke de friterte) Middag: fisk og grønnsaker, wok med fisk/kylling, taco, fiskeburger, proteinkilde med pasta og grønnsaker, bakt potet, lompepizza(søk oopskrift), pizza med blomkålbunn, lapskaus, kyllingsalat, div gryteretter, kylling/karbonadeburger med hjemmelagde potetbåter. Pålegg: cottage cheese, egg, ost, magre kjøttprodukter, makrell i tomat, røkt laks, grønnsaker, mager leverpostei, syltetøy u/sukker osvosv Kunne nok fortsatt i det uendelige på alle postene. Alt handler egentlig om moderasjon, men man ønsker jo selvsagt å gi kroppen mest mulig næringsstoffer generelt, og spesielt da man ligger i underskudd på proteiner. Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå