AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #1 Skrevet 9. mars 2020 Hei, jente på 27 år her. Har alltid hatt noe uregelmessig menstruasjon, vanligvis 28-31 dager. Denne gang er syklusen på hele 38 dager, og er 5 dager «forsinket» iforhold til når jeg gjennomsnittlig får mensen. Har i tillegg veldig tørr hals, tett nese og litt kvalme som kommer og går (dette kan lett komme av noe annet også såklart) men først og fremst har jeg ingen tegn til mensen. Har hatt mensmurringer litt her og der, men litt mer sjeldnere og svakere(?) enn det bruker å være. Hadde også parfymesmak i munnen idag, vet ikke om det er relevant. Noen som har opplevd noe lignende? Er det hensikt i å kjøpe en graviditetstest? Tenker å evt vente til mensen er 7-8 dager på «overtid» Anonymkode: cb1ee...ec4
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #2 Skrevet 9. mars 2020 Ingen kan svare på om du er gravid eller ikke. Dette er det kun graviditetstest eller blodprøve som kan svare på. Så ja det er hensiktsmessig Er du 5 dager på overtid burde den slå ut positiv hvis du er gravid Anonymkode: b763f...d4a 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #3 Skrevet 9. mars 2020 Jeg og hadde uregelmessig syklus. Jeg hadde også svake murringer nå og da når mensen uteble. Ville tatt en test 😊 Tanken slo meg ikke før mensen var 2 uker forsinket da... men jeg hadde veldig ustabil syklus Anonymkode: 4d2fe...3b7 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #4 Skrevet 9. mars 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg og hadde uregelmessig syklus. Jeg hadde også svake murringer nå og da når mensen uteble. Ville tatt en test 😊 Tanken slo meg ikke før mensen var 2 uker forsinket da... men jeg hadde veldig ustabil syklus Anonymkode: 4d2fe...3b7 Takk for svar begge to Skal kjøpe test i morgen så får vi se hva den sier TS Anonymkode: cb1ee...ec4
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #5 Skrevet 9. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Takk for svar begge to Skal kjøpe test i morgen så får vi se hva den sier TS Anonymkode: cb1ee...ec4 Kan jeg spørre om det er noe du ønsker? Uansett, lykke til 😊 Anonymkode: 4d2fe...3b7
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #6 Skrevet 9. mars 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan jeg spørre om det er noe du ønsker? Uansett, lykke til 😊 Anonymkode: 4d2fe...3b7 Er ikke noe jeg prøver på for øyeblikket, men har jo absolutt lyst på, så om jeg skulle være gravid blir jeg bare glad TS Anonymkode: cb1ee...ec4
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #7 Skrevet 9. mars 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er ikke noe jeg prøver på for øyeblikket, men har jo absolutt lyst på, så om jeg skulle være gravid blir jeg bare glad TS Anonymkode: cb1ee...ec4 Okei. Da krysser jeg fingrene for deg🙈😊 kommer det oppdatering? Anonymkode: 4d2fe...3b7 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #8 Skrevet 9. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Okei. Da krysser jeg fingrene for deg🙈😊 kommer det oppdatering? Anonymkode: 4d2fe...3b7 Ja, kan skrive i morgen hva resultatet ble 😊👍🏼 Anonymkode: cb1ee...ec4 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #9 Skrevet 9. mars 2020 Trodde at jeg fikk mensen tidligere i kveld. Hadde lysrosa/rødt blod på papiret, men når jeg gikk på do nå senere ikveld var det ingenting på papiret. Sparte opp urin i ca 3-4 timer og tok en test, som da var negativ. Klør meg godt i hodet nå 😅 Anonymkode: cb1ee...ec4
Gjest Traktorkusken Skrevet 10. mars 2020 #10 Skrevet 10. mars 2020 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Trodde at jeg fikk mensen tidligere i kveld. Hadde lysrosa/rødt blod på papiret, men når jeg gikk på do nå senere ikveld var det ingenting på papiret. Sparte opp urin i ca 3-4 timer og tok en test, som da var negativ. Klør meg godt i hodet nå 😅 Anonymkode: cb1ee...ec4 Kanskje du har hatt en forsinka eggløsning med tanke på uregelmessig mens?😊 enten hormonforstyrrelse eller festeblødning vil jeg tro👍🏽😊
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #11 Skrevet 10. mars 2020 38 minutter siden, Traktorkusken skrev: Kanskje du har hatt en forsinka eggløsning med tanke på uregelmessig mens?😊 enten hormonforstyrrelse eller festeblødning vil jeg tro👍🏽😊 Jo det kan godt være 😊 Jeg tok en test med morgenurin i dag som var svakt positivt, og en med kveldsurin som ble negativ. Skal ta en imorgen bare for å være sikker! Men tenkte med en gang festeblødning siden «blodet» eller utfloden var rosabrunt og det kommer kun på papiret, ikke noe i bindet eller i toalettet 😅 Så kan jo være EL er forsinket eller noe sånt og at jeg tester for tidlig, eller så kommer tante rød for fult snart 🙈 Anonymkode: cb1ee...ec4
Gjest Traktorkusken Skrevet 11. mars 2020 #12 Skrevet 11. mars 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo det kan godt være 😊 Jeg tok en test med morgenurin i dag som var svakt positivt, og en med kveldsurin som ble negativ. Skal ta en imorgen bare for å være sikker! Men tenkte med en gang festeblødning siden «blodet» eller utfloden var rosabrunt og det kommer kun på papiret, ikke noe i bindet eller i toalettet 😅 Så kan jo være EL er forsinket eller noe sånt og at jeg tester for tidlig, eller så kommer tante rød for fult snart 🙈 Anonymkode: cb1ee...ec4 Krysser fingrene for deg❤️ Lover jo godt at testen med morgenurin var positiv. 😊 De på ettermiddagen kan være utvannet eller at den ikke er konsentrert nok til å fange opp.🙈 Oppdater meg gjerne!
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #13 Skrevet 11. mars 2020 Tenkte bare å gi en siste oppdatering Tante rød kom for fult i dag dessverre, men allikevel veldig rart at jeg fikk sånn spotting og at mensen var sååå forsinket, det har jeg aldri opplevd før! TS Anonymkode: cb1ee...ec4
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #14 Skrevet 11. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tenkte bare å gi en siste oppdatering Tante rød kom for fult i dag dessverre, men allikevel veldig rart at jeg fikk sånn spotting og at mensen var sååå forsinket, det har jeg aldri opplevd før! TS Anonymkode: cb1ee...ec4 Kanskje du hadde en kjemisk?😊 Anonymkode: 63f80...ea8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå