Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har brukt Chanel eu tendre I et par år nå, og er en av de få parfymene jeg har likt på meg selv. Skulle gjerne prøvd noe nytt, eventuelt hatt en parfyme til bruk på vinteren/spesielle anledninger. Jeg har også brukt Rain fra clean. Liker ikke søte parfymer, og jeg liker ikke for tunge blomster. Anser disse to for å være litt friskere, og det er det jeg går for. Hint av blomster er greit. 

Hvilke parfymer kunne dere anbefalt?

Det var en parfyme jeg luktet på for lenge siden på et parfymeri som luktet pære, men jeg husker ikke hva den het.. Noen som har forslag til hva det kunne vært? 

Anonymkode: 35ebb...593

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har brukt Chanel eu tendre I et par år nå, og er en av de få parfymene jeg har likt på meg selv. Skulle gjerne prøvd noe nytt, eventuelt hatt en parfyme til bruk på vinteren/spesielle anledninger. Jeg har også brukt Rain fra clean. Liker ikke søte parfymer, og jeg liker ikke for tunge blomster. Anser disse to for å være litt friskere, og det er det jeg går for. Hint av blomster er greit. 

Hvilke parfymer kunne dere anbefalt?

Det var en parfyme jeg luktet på for lenge siden på et parfymeri som luktet pære, men jeg husker ikke hva den het.. Noen som har forslag til hva det kunne vært? 

Anonymkode: 35ebb...593

Haha, eh nei. Det er altfor lite info å gå på. Aner du hvor mange parfymer som finnes der ute? 

Vil anbefale Chanel Coco Mademoiselle, Marc Jacobs Daisy, Versace Bright Crystal og Christian Dior J'adore. 

Anonymkode: d8f66...831

AnonymBruker
Skrevet

Chanel au tendre syns jeg er grusom og hvis du liker parfyme i den gata er det vanskelig å anbefale noe.  Jeg bruker Issey Myake leau D Issey. 

Anonymkode: 37100...7a5

AnonymBruker
Skrevet

På H&M hadde de en grønn liten flaske. Den luktet pære. Kan det være den? 

Eller denne? pear_web.jpg

Anonymkode: 8fc4f...c64

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lukter kanskje ikke pære akkurat, men den har en frisk duft:

Bilderesultater for acqua di gioia armani

Anonymkode: 0bb9f...852

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...