AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #1 Skrevet 9. mars 2020 Jeg registrerte meg på Sumo for å få sett, siden det dessverre ikke kommer på TV. Men nå ser jeg at det er kun de første 7 episodene som er gratis, og så må man betale. Er dette noe de pleier å gjøre? Anonymkode: 05590...7aa
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #2 Skrevet 10. mars 2020 Jeg begynte å se den australske utgaven fra i fjor isteden. Den ser ut til å være gratis, i det minste. Men så får jeg hele tiden "avspilling feilet" sånn midt i videoen. Og må begynne helt fra start igjen, med alle reklamene. Utrolig irriterende. Det er ikke aktuelt å betale for Sumo, det blir dyrt hvis en skal ha en drøss med strømmetjenester. Og jeg kommer ihvertfall ikke til å lokkes til betaling på grunn av noen gratis episoder. Da får det heller være. Så mye bedre det var da TV3 hadde Love Island! Det gikk på TV og på Viafree. Og var man logget inn i Viafree startet videoen der den sluttet sist. Jaja, dette er jo ikke noe verdensproblem, akkurat. Anonymkode: 05590...7aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå