Gå til innhold

Klassetur til Polen, koronavirus

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei

Sønnen min skal på klassetur til Polen i april. Merker jeg er litt skeptisk til å sende ham på tur alene nå i disse korona tider. Jeg er ikke så redd for at han skal bli smittet men heller redd for at han av en eller annen grunn skal bli satt i karantene i Polen i to uker! Hva er deres tanker rundt dette? Ville dere sendt deres barn på klassetur ut i Europa nå?

Anonymkode: 4a3e6...7ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Blir nok avlyst. Her i møre og Romsdal har alle utenlandsturer for videregående skoler i alle fall blitt avlyst nå..

Anonymkode: 8c671...4d6

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lasox
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Blir nok avlyst. Her i møre og Romsdal har alle utenlandsturer for videregående skoler i alle fall blitt avlyst nå..

Håper nå ihvertfall at flyselskapene og myndighetene tar fornuften å lar flyene være nede inntil videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lenge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lenge?

Hvem kan vite det?

Anonymkode: 54a0e...f23

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og klassen skal til utlandet om 2 uker. Turen vår har ikke blitt avlyst.

Anonymkode: d98f5...067

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg og klassen skal til utlandet om 2 uker. Turen vår har ikke blitt avlyst.

Anonymkode: d98f5...067

Det er fylkeskommunen som har bestemt det, står i smp 🤷🏼‍♀️ Bor du i møre og Romsdal?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja jeg hadde latt han reise. Mitt barn reiser på treningsleir til Sverige denne uka. 

Anonymkode: 2b098...99a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er lite å lure på; det meste blir avlyst i nærmeste framtid. vi får holde oss hjemme. 

Anonymkode: db390...c13

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Her har også turer for elever i VGS skole blitt avlyst denne uken, og mest sannsynlig vil det bli det for flere skoler fremover. Det er nok ikke kun opp til forelderen dette, men skoleledelsen som vil bestemme om det skjer i skolens regi

Anonymkode: 4e667...168

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min skal i juni. Altfor tidlig å si om det blir noe av, men er situasjonen som i dag kommer jeg til å la henne reise. Sjansen for å måtte bli der en stund er tilstede, men skulle det skje går jo det med all sannsynlighet greit. Hun skal også på flere idrettsarrangementer utover våren/sommeren i andre byer i Norge og i Skandinavia. Mulig at noe av dette blir avlyst innen vi kommer så langt, men man får bare vente og se. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Oktober her. Dette er skummelt.

Anonymkode: b2a06...f6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...