Gå til innhold

Erfaringer med Modum Bad, familie avd?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vurderer å henvises dit. Det er bare meg og to barn. Pappaen er i fengsel for vold. Vi sliter med alt vi har vært gjennom. 

Lurer på om noen her har bodd der over tid og om dere fikk god hjelp? 

Anonymkode: 77f76...f06

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke vært der, men en venninne og hennes barn var der for noen år siden. Hun snakket veldig varmt om hjelpen de fikk den gangen.
Modum Bad har et veldig godt omdømme og det er svært vanskelig å få plass der. Så hvis du er så heldig å få plass der, ta den plassen. Det jeg prøver å si er: Ikke alle er så "heldige" å bli tilbudt behandling der.
Synd dere sliter pga pappa'n, men ta den hjelpen dere kan få, for dere må fortsette å leve deres liv og prøve å få det godt igjen. :klem:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg har vært på Modum bad. Men ikke på familie. Likevel så har jeg kun hørt gode ting og erfaringen min med Modum bad er fantastisk. Jeg sier bare TA IMOT PLASSEN. Det er unikt sted og alle som jobber der er topp kvalifiserte i sin jobb.  

Anonymkode: 0e164...b4d

• Liker 1
Skrevet

En kollega av meg har vært der og fått enorm hjelp. 

Et yngre familiemedlem av meg ble henvist, men fikk ikke plass. Det er visst ikke helt uvanlig.

Takk ja dersom dere faktisk får plass! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi var innlagt det for en del år siden, og vil anbefale det varmt. Dere vil ikke angre ❤️

Anonymkode: 6f685...1a0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...