Gå til innhold

Finnes det noen tegn på at man pusher 40 år?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke tegn er det isåfall på det? 

Anonymkode: 1caaf...c12

Videoannonse
Annonse
Gjest Optimo
Skrevet

Du er 39 og bursdagen din nærmer seg! 

AnonymBruker
Skrevet

Alder er vel det sikreste tegnet ja. 

Anonymkode: ca478...9c9

• Liker 2
Skrevet

Hva slags spørsmål er det? At man "pusher 40" betyr vel at man nærmer seg 40, og dermed er svaret til Guile helt korrekt....

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

At man får rynker, grått hår og hengepupper. Det tar flere timer å gjøre seg klar om morgenen, magen og kroppen har begynt å krangle skikkelig. 

Anonymkode: 34a42...3a0

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At man får rynker, grått hår og hengepupper. Det tar flere timer å gjøre seg klar om morgenen, magen og kroppen har begynt å krangle skikkelig. 

Ha,ha ha....

Gjest Roseglose
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hengepupper og grått hår kan du få lenge før det skal jeg si deg 😂

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

😂

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke tegn er det isåfall på det? 

Anonymkode: 1caaf...c12

Du ser deg selv i speilet og føler at du ser mye yngre ut enn alderen din, ofte kombinert med at du syns alle dine jevngamle venner, kollegaer osv.  ser så mye eldre ut enn deg selv 😅

• Liker 8
Skrevet

Man trekker på smilebåndet ved følgende spørsmål og svar:

Lærer:

-  Ved hvilket slag døde Karl XII?

Elev:

-  Det siste.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ikke så mye å tenke på å "pushe 40" -  men du burde GRUE DEG til du bikker 50! Fuck, da VEIT du jo at over halve livet er over, overgangsalder maser, slappere hud pga hormonmangel, flere rynker, mindre energi, mer heng på alt (om du ikke er født genetisk heldig eller har tilbragt de siste 20 åra med hektisk trening), innkallelse til mammografi, .....

Ja, nei her kunne jeg ha skrevet i evigheter om alt det kjipe som følger med det å bikke 50. Trøster meg med gode doser testosteron, er kåt som fy og har en mann som tar det i mot med jubel.

Anonymkode: 3c918...54a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Altså.. er snart 43🥴føler meg som å skulle være ti år yngre- men har de siste året merket det godt på huden min. Elastisiteten i huden, spes rundt puppene er blitt slappere- de samme med huden rundt magen. Har måtte bytte merke på ansiktskrem for å tilføre mere fuktighet. Gråe hår vil jeg ikke snakke om engang!!😖😖

Anonymkode: 60a75...776

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble mer opptatt av mitt eget utseende da jeg nærma meg 40. Trening, klær, hår, alt mulig rart. Sikkert forfengelig og teit, men for meg er det verdt det 😀

Anonymkode: e16b9...164

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Motorsykkellappen 

Anonymkode: b7b7b...22d

• Liker 6
Skrevet

Trenger mer lys for å klare å lese. Dårligere mørkesyn, sliter mer ved kjøring i mørket ved lys fra møtende biler.

Ellers: tryggere på meg sjøl, gir mer beng i hva andre styrer med eller mener om mine valg. 

• Liker 1
Skrevet

At man slutter å skjære alle over én kam. :lur: 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

For min del:

At man knapt tåler alkohol lenger

Motorsykkel :P

Ansiktet ble plutselig så «voksent»

Anonymkode: ad81b...dfe

• Liker 1
  • 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet
På 9.3.2020 den 20.37, Jr.Garcon skrev:

Du ser deg selv i speilet og føler at du ser mye yngre ut enn alderen din, ofte kombinert med at du syns alle dine jevngamle venner, kollegaer osv.  ser så mye eldre ut enn deg selv 😅

Jepp, dette stemmer jo på en prikk her inne på KG. Bare se i den tråden som var nå nylig om når man fikk sin første rynke. De som innrømmet å ha fått litt rynker var i 20- og 30-årene. De resterende som svarte var fra 40- til 60-årene og hadde enda ikke fått sin første rynke. 😅

Anonymkode: dddc2...9e2

• Liker 3
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, dette stemmer jo på en prikk her inne på KG. Bare se i den tråden som var nå nylig om når man fikk sin første rynke. De som innrømmet å ha fått litt rynker var i 20- og 30-årene. De resterende som svarte var fra 40- til 60-årene og hadde enda ikke fått sin første rynke. 😅

Anonymkode: dddc2...9e2

Et godt eksempel på fenomenet 🤣

• Liker 1
Skrevet

At man avslutter setninger med tilsynelatende malplasserte  "..."

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...