AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #1 Del Skrevet 9. mars 2020 Er det stor smittefare å svømme og være i badstu mtp. å bli smittet av corona ? Anonymkode: 56119...0ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #2 Del Skrevet 9. mars 2020 Ja. Hva med å holde seg hjemme noen uker? Eller blir det for vanskelig? Anonymkode: 8a06f...43a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #3 Del Skrevet 9. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja. Hva med å holde seg hjemme noen uker? Eller blir det for vanskelig? Anonymkode: 8a06f...43a Sikkert vanskeligere å holde en god tone her eller...? De går nå på svømming som vanlig på skolen fortsatt så regner med det. Anonymkode: 1c7dd...ab6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #4 Del Skrevet 9. mars 2020 Klor desinfiserer så jeg tenker svømming går helt fint (vi var selv i svømmehall forrige uke), men jeg ville nok droppet badstu. Anonymkode: e3b1c...9bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #5 Del Skrevet 9. mars 2020 Dere burde gå til anskaffelse av sånne store plastbobler Anonymkode: 82515...8ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #6 Del Skrevet 9. mars 2020 Det kommer da helt an på hvor dere er. Her vi er, er det ingen tilfeller på mils avstand. Ingen begrensninger å ta hensyn til med andre ord. Anonymkode: bd2f3...1fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #7 Del Skrevet 9. mars 2020 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det stor smittefare å svømme og være i badstu mtp. å bli smittet av corona ? Anonymkode: 56119...0ec er ikke noe større mittefare der enn andre offentlige bygg som buss, butikk ol. Anonymkode: 9290c...1fb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #8 Del Skrevet 9. mars 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: er ikke noe større mittefare der enn andre offentlige bygg som buss, butikk ol. Anonymkode: 9290c...1fb Men badstu der svetter en mye og mange kommer inn og ut i løpet av en dag Anonymkode: 56119...0ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #9 Del Skrevet 9. mars 2020 43 minutter siden, AnonymBruker said: Men badstu der svetter en mye og mange kommer inn og ut i løpet av en dag Anonymkode: 56119...0ec Koronavirus spres ikke ved svetting... Den eneste betenkeligheten er at det kan være at virus lever lengre i et fuktig miljø, men badstu er såpass varm og bassenget inneholder klor så akkurat de stedene utgår som betydelig smitterisiko. Ville vært forsiktig i garderoben og bare dusjet før bassenget og ellers heller dusjet mer grundig hjemme. Ellers er det vanlig aktsomhet som gjelder for toaletter etc. Anonymkode: 87c54...b06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #10 Del Skrevet 9. mars 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Koronavirus spres ikke ved svetting... Den eneste betenkeligheten er at det kan være at virus lever lengre i et fuktig miljø, men badstu er såpass varm og bassenget inneholder klor så akkurat de stedene utgår som betydelig smitterisiko. Ville vært forsiktig i garderoben og bare dusjet før bassenget og ellers heller dusjet mer grundig hjemme. Ellers er det vanlig aktsomhet som gjelder for toaletter etc. Anonymkode: 87c54...b06 Når en har klær i garderoben, så er det jo mange som hoster ol. og da kan det vel mett samle seg virus i selve skapene også. Anonymkode: 56119...0ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #11 Del Skrevet 9. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Når en har klær i garderoben, så er det jo mange som hoster ol. og da kan det vel mett samle seg virus i selve skapene også. Anonymkode: 56119...0ec Er jo ofte stoler utenfor badstu der en kan slappe av, her er dere kanskje større risiko Anonymkode: 56119...0ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #12 Del Skrevet 9. mars 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja. Hva med å holde seg hjemme noen uker? Eller blir det for vanskelig? Anonymkode: 8a06f...43a Bare noen uker? Hehe du er naiv du! Anonymkode: 9d2a5...006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #13 Del Skrevet 9. mars 2020 Jeg vet ikke, men vil tippe at det ikke er verre enn på skolen. Siden influensa bare er en vintersykdom fordi det smitter så bra når det er tørt og kaldt og vi lever som vi gjør, vil jeg kanskje tro at varmt og fuktig ikke er så ille. Men her er det viktig med kildekritikk (hint: jeg er ikke en pålitelig kilde) Anonymkode: c8b03...f95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #14 Del Skrevet 9. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke, men vil tippe at det ikke er verre enn på skolen. Siden influensa bare er en vintersykdom fordi det smitter så bra når det er tørt og kaldt og vi lever som vi gjør, vil jeg kanskje tro at varmt og fuktig ikke er så ille. Men her er det viktig med kildekritikk (hint: jeg er ikke en pålitelig kilde) Anonymkode: c8b03...f95 I tillegg er det vel nesten ingen barn som blir syke. Anonymkode: c8b03...f95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg