AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #1 Del Skrevet 9. mars 2020 Helsepersonell. Skal de i karantene? Anonymkode: 11703...860 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #2 Del Skrevet 9. mars 2020 håper det. Du bør gå for hjemmekarantene og få deg testet før du smitter andre!! Hva vitsen i å reise til et land du vet sliter med corona? Anonymkode: 1fc9e...130 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #3 Del Skrevet 9. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: håper det. Du bør gå for hjemmekarantene og få deg testet før du smitter andre!! Hva vitsen i å reise til et land du vet sliter med corona? Anonymkode: 1fc9e...130 Det er ikke meg, men bekjente. Jeg spør fordi jeg oppriktig lurer på om de drar rett på jobb eller om London ikke er et sted de blir sjekket for viruset. Ser helt klart for meg at de blir satt i karantene, men det er vel typisk at de bare får dra på jobb igjen? Anonymkode: 11703...860 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #4 Del Skrevet 9. mars 2020 Altså, ifølge en oversikt VG har, som visst nok skal være "live", så er det 278 smittete i hele Storbritannia, og 183 smittet i hele Norge. Tatt i betraktning av Storbritannia har en befolkning på 66 millioner, mens Norge har en befolkning på 6 millioner, burde vel egentlig det være større fare for at en nordmann bringer med seg smitte til Storbritannia, enn motsatt. For meg virker det som om dette med å "holde seg hjemme" er blitt en måte å få litt ekstra fri på. Vet om folk som kommer hjem fra ferie, går og handler, trener og lever helt normalt, bare ikke går på jobb for liksom å unngå å smitte andre. Nå må folk "get a grip" som det heter på engelsk, og ikke gå helt av skaftet pga et virus. Anonymkode: 20c97...618 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg