naima89 Skrevet 9. mars 2020 #1 Skrevet 9. mars 2020 Våknet morgenen 5 DPO av at jeg var helt gjennomvåt på brystet.. senere på dagen ble jeg skikkelig uvel og holdt på å svime av flere ganger. Hadde også veldig vont i korsryggen. Noen andre som har opplevd noe lignende? Kan dette være symptomer på at egget festet seg? Er i dag 7 dager DPO og vurderer en test i morgen.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #2 Skrevet 9. mars 2020 Det er nok dessverre ønsketenkning. Kan ikke huske at jeg har lest noe om at man får «feste-symptomer» 🤷♀️ Anonymkode: 7b169...7d3 6
naima89 Skrevet 9. mars 2020 Forfatter #3 Skrevet 9. mars 2020 nei, tenkte isåfall mer på hormoner som skilles ut eller noe sånt.. som gjør at kroppen får rare symptomer? Ikke at man blir svimmel fordi egget fester seg på en måte. Var så mye rart på en gang så man begynner jo å lure. 3
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #4 Skrevet 9. mars 2020 51 minutter siden, naima89 skrev: Våknet morgenen 5 DPO av at jeg var helt gjennomvåt på brystet.. senere på dagen ble jeg skikkelig uvel og holdt på å svime av flere ganger. Hadde også veldig vont i korsryggen. Noen andre som har opplevd noe lignende? Kan dette være symptomer på at egget festet seg? Er i dag 7 dager DPO og vurderer en test i morgen. Det er ikke fysisk mulig å få symptomer så tidlig. Fra egget fester seg mellom 6dpo og 12 dpo vil hcg nigået stige, mek symptomer får man ikke før eventuelt noen dager/uker etter ikm dato. Anonymkode: 77627...384
Cecilie91 Skrevet 13. juli 2020 #5 Skrevet 13. juli 2020 Vet denne er fra mars, men det er helt feil at man ikke kan merke noe før uker etter ikm. Jeg var sikker på at jeg skulle ha mensen begge graviditeten. Kraftig pms en uke før forventet menstruasjon. Alltid hatt regelmessig, så vet når den skulle komme. Da ble jeg ekstrem hormonell, hodepine, og fikk plutselig lyst på noe godt. Med minste testa jeg veldig svakt positiv 1 dag før forventet menstruasjon. Også begge gangene var det en dag jeg fikk så sinnsyke smerter i underlivet, så jeg måtte legge meg ned på gulvet i fosterstilling. Det var før mensendagen hadde kommet. Så vondt at jeg faktisk måtte ta smertestillende, da jeg trodde mensen kom noen dager før. Men graviditet var det 😊 noen merker tidlig, noen senere, og noen merker ingenting til symptomer. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå