AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #1 Skrevet 9. mars 2020 Jeg skal snart inn til hysteroskopi på sykehuset hvor jeg holder til. Timen fikk jeg via brev for ca 3 uker siden. Allerede da kunne jeg se at timen kolliderte med at jeg skal få mens. Jeg ringte da inn for å be om ny time og dem sa dem skulle ringe meg opp. Dem ringte meg alltså ikke opp, og jeg ringte inn på nytt, og fikk akkurat samme beskjed da. Har prøvd å få sykehuset til å endre på timen hele 5 ganger nå og jeg får samme beskjed gang på gang at dem skal prøve å finne ny time til meg for så å ringe meg opp. Ingenting skjer og jeg har time på fredag, alltså det vil da være dag 2 i syklusen min hvis mens kommer nå den skal (noe den alltid gjør) Ifølge papirene jeg fikk tilsendt skal hysteroskopien taes rett etter mens er over, så dette kolliderer maks. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 6ceff...1c3
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #2 Skrevet 9. mars 2020 Det gjør ingenting om du har mensen Anonymkode: 315ae...6b7
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #3 Skrevet 9. mars 2020 Kan være de avventer situasjonen pga denne virus greia som er nå. På sykehuset i Stavanger er mange planlagte inngrep utsatt pga de må ha mannskap på føden. Kan være det samme andre sykehus og at planlagte ting blir utsatt. Ring igjen i morgen og hør. Anonymkode: 22db5...a26
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #4 Skrevet 9. mars 2020 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan være de avventer situasjonen pga denne virus greia som er nå. På sykehuset i Stavanger er mange planlagte inngrep utsatt pga de må ha mannskap på føden. Kan være det samme andre sykehus og at planlagte ting blir utsatt. Ring igjen i morgen og hør. Anonymkode: 22db5...a26 Nei det har ikke noe med det. Har en veninne som var inne på klinikken senest idag. Så dem er ikke blitt så hysteriske her enda Anonymkode: 6ceff...1c3
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #5 Skrevet 9. mars 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan være de avventer situasjonen pga denne virus greia som er nå. På sykehuset i Stavanger er mange planlagte inngrep utsatt pga de må ha mannskap på føden. Kan være det samme andre sykehus og at planlagte ting blir utsatt. Ring igjen i morgen og hør. Anonymkode: 22db5...a26 I så fall får man beskjed. Jeg har en operasjon om et par uker (ikke i Stavanger) og spurte om dette. De sier fra om ting blir utsatt pga korona. Anonymkode: 96eee...4a3
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #6 Skrevet 10. mars 2020 I dag er alle inngrep som kan vente kansellert på Stavanger Sykehus, gyn og fødepoliklinikk. Mange ansatte i karantene. Står nok info på de forskjellige sykehusene. Anonymkode: 22db5...a26
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #7 Skrevet 10. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: I dag er alle inngrep som kan vente kansellert på Stavanger Sykehus, gyn og fødepoliklinikk. Mange ansatte i karantene. Står nok info på de forskjellige sykehusene. Anonymkode: 22db5...a26 Jeg fikk endelig svar idag og fikk ny time Va ikke snakk om at dem skulle kansellere pga korona. Anonymkode: 6ceff...1c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå