Lestat Skrevet 20. juli 2005 #21 Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) Pokker... Så ikke denne før nå Jaja, skal som sagt til Trondheim til helgen. Vi kan kanskje møtes da ? Endret 20. juli 2005 av Lestat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. juli 2005 #22 Del Skrevet 20. juli 2005 Lestat,kom til meg i helgen så skal vi kose oss mellom dyner og fjær dog da helst foruten klær først da kan jeg føle at du er nær... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Guest Skrevet 20. juli 2005 #23 Del Skrevet 20. juli 2005 Lestat,kom til meg i helgen så skal vi kose oss mellom dyner og fjær dog da helst foruten klær først da kan jeg føle at du er nær... ← Hvorfor være så sær når jeg også kan være der bedende på mine knær med bær mellom mine tær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lestat Skrevet 20. juli 2005 #24 Del Skrevet 20. juli 2005 Lestat,kom til meg i helgen så skal vi kose oss mellom dyner og fjær dog da helst foruten klær først da kan jeg føle at du er nær... ← Tøft, pikant dikt til meg - me like Er ikke redd for å møte nye mennesker jeg. Snakkes til helga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. juli 2005 #25 Del Skrevet 20. juli 2005 gåsefjærdyner lett og varm åååh,Lestat,jeg dør av savn mine bryster er som to rådyrkalver yndige og spretne der de leker ved nidelvens bredder, sees til helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lestat Skrevet 20. juli 2005 #26 Del Skrevet 20. juli 2005 Og plutselig virket et par dager som en halv evighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. juli 2005 #27 Del Skrevet 20. juli 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå