AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #1 Skrevet 9. mars 2020 Hei! Jeg har et rom som jeg bruker lite, men jeg vil gjerne at det skal lukte godt der. Rengjør det med jevne mellomrom, så det er ikke noen lukt som må «dekkes over». Ønsker helst sitronduft, men er ikke villig til å bruke så mye penger på det. Duftpinner etc. er veldig upraktisk, da jeg ikke har noen tilgjengelige flater å sette dem på. Det blir også fort dyrt. Har hørt at noen setter eggeglass med salmiakk under sofaen når de ønsker at det skal lukte «rent». Lurte derfor på om jeg skulle kjøpe en eller annen form for rengjøringsmiddel med sitrusduft, og sette i eggeglass under noen hyller i dette rommet. Er det noen som har prøvd dette? Tenker ikke på Ajax, men på noen av de litt dyrere rengjøringsmidlene som ikke lukter så syntetisk. Anonymkode: 02a71...8ff
Honey Dew Skrevet 9. mars 2020 #2 Skrevet 9. mars 2020 Del en sitron i to og press ut saften. Ha denne i glass og plasser dette i rommet.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #3 Skrevet 9. mars 2020 6 timer siden, Honey Dew skrev: Del en sitron i to og press ut saften. Ha denne i glass og plasser dette i rommet. Joda, det er sikkert en fin løsning for et bruksrom. Men dette er et kjellerrom som ikke benyttes så ofte, så jeg orker ikke å drive med noe som krever for mye oppfølging. Ferske sitroner blir litt for mye styr. Fant et rengjøringsmiddel som lukte appelsin og timian, og satt det i små skåler under noen hyller. Tror at det kan bli bra! 🙂 Anonymkode: 02a71...8ff 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå