AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #1 Skrevet 9. mars 2020 Hvordan løser dere som gikk gravid alene samvær med soedbarn/baby. Samvær uten tilsyn er ikke aktuelt med det første da personen har rusproblematikk. Må jeg som mor gi far samvær? Med det første burde jo og meg som mor og spedbarnet finner roen og fokusere på oss? Er jeg pålagt noe her? Anonymkode: 46538...836
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #2 Skrevet 9. mars 2020 Hadde latt være å ta kontakt med barnets far. Han kan ta kontakt sjølv og jobbe for samvær, er han rusmisbruker hadde eg nekta samvær uten tilsyn helst med testing om han er rusa. Anonymkode: f205d...663 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #3 Skrevet 9. mars 2020 Ingen samvær før rene prøver. Du kan snakke med barnevernet om dette. Anonymkode: bd594...916 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #4 Skrevet 9. mars 2020 Jeg er i samme situasjon, bare baby er blitt litt større. Bf er narkoman. Får ikke samvær uten tilsyn, dette taes gjennom retten. Kunne sikkert ordnet privat, men jeg vil ha alt på det rene og med hjelp fra fagfolk som kan dette. Får full støtte fra alle, utenom bf. Han sier jeg er en dritt og nekter han å se sønnen sin. Men han vil ikke ta urinprøver. Stå på ts, ikke la rus komme inn i livet til ditt barn så tidlig. Anonymkode: 353f4...456
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå