Gå til innhold

Cartoon Network, reklame! hjelp?

Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta

Noen som har barn som ser på cartoon network, og som kanskje ser litt selv også? :wink:

Min søster ønsker seg en bamse hun har sett på en reklame på Cartoon Network, og selv insisterer hun på at bamsen heter "calpal" (kælpæl), men jeg har mine mistenker om at det er en "carebear" hun mener (selv om hun nekter, hehe,.).

Bamsen finnes i flere farger, har hjertenese, og logo på magen (måne, sol etc) og kan kun kjøpes på Toys 'r us visstnok.

Noen som har sett reklamen jeg mener, og som kan bekrefte/avkrefte om det er en "carebear"?? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Violetta

Jeg også tenkte på den når du nevnte den. Har sett samme reklamen. Du kan sikkert bare spørre på Toys`r us, de vet helt sikkert hva du mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke sett reklamen men jeg har sett bamsen, på toys'r'us og det lignet mistenkelig på en carebear!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Okey, satser på at det er en carebear :) Får høre med betjeningen om jeg ikke finner den :)

takktakk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rikke

Åå, så koselig at Carebear er "tilbake". Jeg hadde rosa Carebear med regnbue på magen da jeg var liten for ca sånn 18-20 år siden :) Var veldig glad i den og har den enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...