AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #1 Skrevet 9. mars 2020 Skal lage ei langpanne/sjokoladekake og trenger litt tips til hvordan pynte den. Det er til en guttebursdag (7-8 åringer) Jeg er ikke god på å pynte så avansert pynting utgår, men jeg tenkte iallefall noe litt mer morsomt enn tuttifrutti-strø 😝 Anonymkode: a366a...93b
MissyB Skrevet 9. mars 2020 #2 Skrevet 9. mars 2020 Min 7-åring er henrykt over smågodt-kaker, dvs at man pynter med smågodt og gjerne smarties i tillegg. Typ, krokodiller som angriper seigmenn, fersken-soler og lignende. Disse kakene pleier å være veldig populær til sommerfester og lignende.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #3 Skrevet 9. mars 2020 Enkelt med bare masse godteri, eller evt litt mer avansert med å lage en fotball bane med grønn sjokolade krem og kjøpe noen fotball mål og spillere som man får i hobby butikker. Også gravmaskin har vært populært her, en liten leke gravmaskin, så bare smuldrer du opp litt av kaken og har på toppen i en hau. 🙂 Anonymkode: 51a6b...9af
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #4 Skrevet 9. mars 2020 Akkurat nå, MissyB skrev: Min 7-åring er henrykt over smågodt-kaker, dvs at man pynter med smågodt og gjerne smarties i tillegg. Typ, krokodiller som angriper seigmenn, fersken-soler og lignende. Disse kakene pleier å være veldig populær til sommerfester og lignende. Åja smågodt hadde jeg ikke tenkt på 😍 lage typ et bilde/en historie på kaka da? Anonymkode: a366a...93b
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #5 Skrevet 9. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Enkelt med bare masse godteri, eller evt litt mer avansert med å lage en fotball bane med grønn sjokolade krem og kjøpe noen fotball mål og spillere som man får i hobby butikker. Også gravmaskin har vært populært her, en liten leke gravmaskin, så bare smuldrer du opp litt av kaken og har på toppen i en hau. 🙂 Anonymkode: 51a6b...9af Det hørtes stilig ut. Den med gravemaskin høres enkelt ut. Den med fotballbane hørtes nesten litt for avansert ut for meg 😂😂 Anonymkode: a366a...93b
MissyB Skrevet 9. mars 2020 #6 Skrevet 9. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Åja smågodt hadde jeg ikke tenkt på 😍 lage typ et bilde/en historie på kaka da? Anonymkode: a366a...93b Ja, det pleier jeg å gjøre. Enkelt og morsomt 🙂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå