Gå til innhold

Hvordan pynte sjokoladekake/langpanne

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal lage ei langpanne/sjokoladekake og trenger litt tips til hvordan pynte den. Det er til en guttebursdag (7-8 åringer)

Jeg er ikke god på å pynte så avansert pynting utgår, men jeg tenkte iallefall noe litt mer morsomt enn tuttifrutti-strø 😝

Anonymkode: a366a...93b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min 7-åring er henrykt over smågodt-kaker, dvs at man pynter med smågodt og gjerne smarties i tillegg. Typ, krokodiller som angriper seigmenn, fersken-soler og lignende. Disse kakene pleier å være veldig populær til sommerfester og lignende. 

AnonymBruker
Skrevet

Enkelt med bare masse godteri, eller evt litt mer avansert med å lage en fotball bane med grønn sjokolade krem og kjøpe noen fotball mål og spillere som man får i hobby butikker. Også gravmaskin har vært populært her, en liten leke gravmaskin, så bare smuldrer du opp litt av kaken og har på toppen i en hau. 🙂

Anonymkode: 51a6b...9af

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, MissyB skrev:

Min 7-åring er henrykt over smågodt-kaker, dvs at man pynter med smågodt og gjerne smarties i tillegg. Typ, krokodiller som angriper seigmenn, fersken-soler og lignende. Disse kakene pleier å være veldig populær til sommerfester og lignende. 

Åja smågodt hadde jeg ikke tenkt på 😍 lage typ et bilde/en historie på kaka da?

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Enkelt med bare masse godteri, eller evt litt mer avansert med å lage en fotball bane med grønn sjokolade krem og kjøpe noen fotball mål og spillere som man får i hobby butikker. Også gravmaskin har vært populært her, en liten leke gravmaskin, så bare smuldrer du opp litt av kaken og har på toppen i en hau. 🙂

Anonymkode: 51a6b...9af

Det hørtes stilig ut. Den med gravemaskin høres enkelt ut. Den med fotballbane hørtes nesten litt for avansert ut for meg 😂😂

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Åja smågodt hadde jeg ikke tenkt på 😍 lage typ et bilde/en historie på kaka da?

Ja, det pleier jeg å gjøre. Enkelt og morsomt 🙂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...