Gå til innhold

Mange år uten sex og intimitet. Er det håp eller skal man bare gi opp?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

7 år uten. Veldig fortvilt,lei meg og frustrert. 😢

Anonymkode: 648d5...bdc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

7 år uten. Veldig fortvilt,lei meg og frustrert. 😢

Hvis du er en normal eller attraktiv kvinne, som tar vare på kroppen din, så syntes jeg ikke synd på deg. Da kan du få sex når som helst hvis du bare senker kravene litt, feks via tinder.

Er du en veldig uattraktiv kvinne, feks overvektig osv, så har du en jobb å gjøre men finnes fortsatt mye muligheter og håp.

Er du derimot en normal mann med normal status eller litt lav status, da har du virkelig en jobb å gjøre.Øke selvtillit, trene osv 

Er du en veldig uattraktiv mann(lav, uheldig med utseende osv), så kan du bare gi opp. Brutalt, men fakta

Anonymkode: 3d7ce...00f

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor depper du over det du ikke har, i stedet for å glede deg over det du har? Livet er flott og byr på mye fantastisk, selvom man ikke har sex eller romantiske intime relasjoner.

Anonymkode: 56323...a2a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke noe problem å gå så lenge uten sex og nærhet.

Vi kan ikke sutre over alt vi vil ha. Jeg vil ha villa med badebasseng og en mann med kjempekukk, men har akseptert at det ikke er alt som skal bety noe her i verden.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor depper du over det du ikke har, i stedet for å glede deg over det du har? Livet er flott og byr på mye fantastisk, selvom man ikke har sex eller romantiske intime relasjoner.

Så jeg skal bare akseptere at jeg ikke skal få ha slike goder?!? For noe vrøvl.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du er en normal eller attraktiv kvinne, som tar vare på kroppen din, så syntes jeg ikke synd på deg. Da kan du få sex når som helst hvis du bare senker kravene litt, feks via tinder.

Er du en veldig uattraktiv kvinne, feks overvektig osv, så har du en jobb å gjøre men finnes fortsatt mye muligheter og håp.

Er du derimot en normal mann med normal status eller litt lav status, da har du virkelig en jobb å gjøre.Øke selvtillit, trene osv 

Er du en veldig uattraktiv mann(lav, uheldig med utseende osv), så kan du bare gi opp. Brutalt, men fakta

Anonymkode: 3d7ce...00f

Er en normal kvinne. Er ikke på Tinder nå. Et par år siden sist. Og må pressisere at jeg ligger ikke rundt eller har ons. 

Det er bare useriøst på datingapper eller kontakt fra folk man ikke er intr i. 

Ts

• Liker 3
Gjest Anonym Bruker
Skrevet (endret)
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er en normal kvinne. Er ikke på Tinder nå. Et par år siden sist. Og må pressisere at jeg ligger ikke rundt eller har ons. 

Ts

Du er troleg i  godt selskap med mange andre kvinner og menn.     Igrunnen litt trist det var skal vera slik ettersom mange mennesker  savner  intim kontakter og god sex.    

Det  skjer utvilsamt noe  / mennesker som  ikkje får ta del i denne gleden, og dette er vel noe som ikkje er forsket så mye på.   

Kanskje er du eit sosial person og  har noen felles intrs. m/ venner.  ?   Er du foreskempl, danseintrs. så finnes det heilt sikkert  noen innenfor dette miljøet  som ser etter ein dansepartner, og som på sikt kan lede til intim kontakter,  sex, og du kan ha det hyggeleg saman med.         

Endret av Anonym Bruker
Skrevet

Det er da mange som finner hverandre på Tinder. Bare si hva du er ute etter så rett ut som du er komfortabel med. Det er langt bedre enn å trå vannet med hverandre mens man lurer på om man ødelegger noe ved å ha en seriøs prat.

Lag deg en ny profil, jobb litt med den. Og sorter masse mannfolk slik at Tinder får bedre data på hva du ser etter. 

Hvis det kommer blir noen useriøse, så har de seg selv å takke for sin bomtur. Du har vært tydelig.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så jeg skal bare akseptere at jeg ikke skal få ha slike goder?!? For noe vrøvl.

Hva mener du er alternativet? Å begynne å voldta?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker said:

Ts

Så du får tilbud, men du synes ikke de er bra nok for deg. I tillegg til å få tilbud om sex fra menn som ikke synes du er bra nok for forhold.

Det er veldig vanskelig å ha sympati med deg...

Anonymkode: e5af9...285

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du får tilbud, men du synes ikke de er bra nok for deg. I tillegg til å få tilbud om sex fra menn som ikke synes du er bra nok for forhold.

Var på appen Badoo. Der er det mye forskjellig. Har da alderspreferanser osv. Er IKKE intr i å involvere meg med mye yngre gutter eller mye eldre menn. Normalt at man har litt krav og preferanser. Er langt fra høy på meg selv. Der er mange menn som bruker datingappene kun til tidsfordriv og svada,og det orker man ikke når man har andre mål. Er så gammel nå at jeg ikke ønsker tull. Ønsker barn innen ikke alt for lang tid også.

Ts

• Liker 4
Skrevet

Er jo mange steder man kan treffe menn utenom datingapper. Men det fordrer jo selvfølgelig et en er ganske sosial. Få en hobby som involvere begge kjønn, dra på aktiviteter, gå populære turløyper og ta på deg grønn lue e.l. Det er alltid håp, der var det til og med for meg.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, MuffinStud skrev:

Det er da mange som finner hverandre på Tinder. Bare si hva du er ute etter så rett ut som du er komfortabel med. Det er langt bedre enn å trå vannet med hverandre mens man lurer på om man ødelegger noe ved å ha en seriøs prat.

Lag deg en ny profil, jobb litt med den. Og sorter masse mannfolk slik at Tinder får bedre data på hva du ser etter. 

Hvis det kommer blir noen useriøse, så har de seg selv å takke for sin bomtur. Du har vært tydelig.

Kan man f.eks skrive "Søker seriøsitet" etc. Men det er alltid noen som skal utfordre dette. At man ønsker barn innen ikke altfor lang tid er det noe man bør nevne eller la det være?

AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, Cordelia skrev:

Er jo mange steder man kan treffe menn utenom datingapper. Men det fordrer jo selvfølgelig et en er ganske sosial. Få en hobby som involvere begge kjønn, dra på aktiviteter, gå populære turløyper og ta på deg grønn lue e.l. Det er alltid håp, der var det til og med for meg.

Var du lang periode uten intimitet etc?

Har dessverre ikke vært så sosial siste tiden,men skal prøve å forandre på det 😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har vært 2år uten sex jeg òg. Ser jo de rundt meg som hopper inn og ut av forhold. I sum, kommer jeg like styrket ut av det, ved å droppe den midlertidigheten..

Tenker at du får både intimitet og nærhet om du ønsker, men det er ikke til å komme i bort fra at det kan innebære en (følelsesmessig) risiko, om du ikke er hélt tydelig på hva du ønsker.

Er du villig til å satse, men òg risikere litt, så er det ingen grunn til å gi opp ❤️

Anonymkode: c6698...8f8

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Kan man f.eks skrive "Søker seriøsitet" etc. Men det er alltid noen som skal utfordre dette. At man ønsker barn innen ikke altfor lang tid er det noe man bør nevne eller la det være?

Eventuelt "Har ikke hastverk, men ønsker stabil mann som kan tenke seg å stifte familie på sikt". 

Full disclosure: Jeg har aldri brukt tinder. Lykkelig gift i nesten 20 år.
Har vel aldri lest en Tinder profil heller, så jeg vet vel egentlig ikkeno.

Ja, du vil jo måtte avvise noen. Men når du er ærlig i profilen, så er det vel lettere å kutte tråden hvis noen prøver å prate deg vekk fra den.

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så du syns at man skal ligge med folk man ikke vil ligge med, bare fordi de vil ligge med deg? Det hørtes rapey ut det!

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Så du syns at man skal ligge med folk man ikke vil ligge med, bare fordi de vil ligge med deg? Det hørtes rapey ut det!

Å herregud... Hva i all verden er det du prater om egentlig? Ts trenger vel ikke ha sex om hun ikke vil?

Ts lager jo et innlegg om at hun ikke får forhold med dem hun vil. Men kan få forhold med dem hun ikke vil ha. Greit det, men hva er poenget med å sutre over det? Enten får hun bli sammen med noen hun har sjans på, eller forbli singel.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å herregud... Hva i all verden er det du prater om egentlig? Ts trenger vel ikke ha sex om hun ikke vil?

Ts lager jo et innlegg om at hun ikke får forhold med dem hun vil. Men kan få forhold med dem hun ikke vil ha. Greit det, men hva er poenget med å sutre over det? Enten får hun bli sammen med noen hun har sjans på, eller forbli singel.

Nå er du jævlig frekk. Så du mener at man skal ta til takke med de som er interessert i seg,som man ikke finner attraktive,for å ikke være alene eller uten sex? 

Ts

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Nå er du jævlig frekk. Så du mener at man skal ta til takke med de som er interessert i seg,som man ikke finner attraktive,for å ikke være alene eller uten sex? 

Ts

Er dette et forsøk på trolling?

Hva er det du mener egentlig, at de som ikke vil ha deg skal tvinges til å ligge med deg og bli sammen med deg? Selv om de ikke er tiltrukket av deg? Begynner å forstå hvorfor du sliter, hvis du virkelig er seriøs nå

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...