Gjest FataMorgana Skrevet 12. juni 2005 #1 Skrevet 12. juni 2005 Har kommet til betalingsinfo.-siden på Lookfantastic, men får kun meldingen "transaction reclined"; kan det være pga. feltet der man skal skrive "card security no." - hva er i såfall dette? Noen som har opplevd det samme? Har bestilt for nesten kr 900,-. Skriver de verdien på kr 200,- automatisk, eller må man sende dem en mail og be om dette spesielt? På forhånd takk for svar.
Arwen Skrevet 12. juni 2005 #2 Skrevet 12. juni 2005 kanskje du ikke har nok penger på konto eller at de ikke får kontakt med banken din?
Gjest Dalwhinnie Skrevet 12. juni 2005 #3 Skrevet 12. juni 2005 kan det være pga. feltet der man skal skrive "card security no." - hva er i såfall dette? Har bestilt for nesten kr 900,-. Skriver de verdien på kr 200,- automatisk, eller må man sende dem en mail og be om dette spesielt? På baksiden av kortet ditt, i signaturfeltet, står det noen tall der? I så fall mener jeg at det er de tre siste sifrene her du skal skrive inn. Alle de gangene jeg har bestilt fra lookfantastic har de skrevet ned verdien, så du trenger ikke sende mail om det.
Gjest FataMorgana Skrevet 12. juni 2005 #4 Skrevet 12. juni 2005 Det var visst de tre siste sifrene, ja! Deilige Dermalogica-produkter er herved bestilt. Mange takk for hjelpen.
Lillebi Skrevet 13. juni 2005 #5 Skrevet 13. juni 2005 Jeg fikk nettopp pakke fra Lookfantastic. Jeg bestilte en ting, og de skrev ikke ned verdien!!
Arwen Skrevet 13. juni 2005 #6 Skrevet 13. juni 2005 Jeg fikk nettopp pakke fra Lookfantastic. Jeg bestilte en ting, og de skrev ikke ned verdien!! tror ikke de gjør det hvis de ikke trenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå