AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #1 Skrevet 9. mars 2020 Flere som har sett intervjuet med Siv og søsteren som mistet mannen sin og Siv blir i mediene omtalt som svært empatisk med det hun sier Er det flere enn meg som synes det Siv sier har en dobbel klangbunn? Anonymkode: 6100a...c96 3
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #2 Skrevet 9. mars 2020 På Lindmo synes jeg vi møtte Siv som kun søsteren til Nina, jeg syntes det var et fint intervju Anonymkode: 7600d...cdc 8
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #3 Skrevet 9. mars 2020 Jeg tror du har lyst til å se noe vi andre ikke ser så det går kanskje mer på deg... Anonymkode: db90d...9d4 6
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #4 Skrevet 9. mars 2020 Enig, jeg ser en falskhet og dobbel bunn i Siv Mulig mennesker som har opplevd mye falskhet i livet ser dette bedre enn andre Eksempelvis så taler hun med to tunger. At hun egentlig la alt annet til side samtidig var det det hun ikke gjorde men fremstår som hun valgte søsteren foran alt annet Anonymkode: 1dffb...db6 2
Ananas. Skrevet 9. mars 2020 #5 Skrevet 9. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Enig, jeg ser en falskhet og dobbel bunn i Siv Mulig mennesker som har opplevd mye falskhet i livet ser dette bedre enn andre Eksempelvis så taler hun med to tunger. At hun egentlig la alt annet til side samtidig var det det hun ikke gjorde men fremstår som hun valgte søsteren foran alt annet Anonymkode: 1dffb...db6 Hun sier jo at hun VILLE, men ikke kunne, og sånn er det faktisk å være politiker i hennes rolle. 8
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #6 Skrevet 9. mars 2020 15 minutter siden, Ananas. skrev: Hun sier jo at hun VILLE, men ikke kunne, og sånn er det faktisk å være politiker i hennes rolle. Hun valgte faktisk karrieren foran søsteren Anonymkode: 1dffb...db6 3
Ananas. Skrevet 9. mars 2020 #7 Skrevet 9. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hun valgte faktisk karrieren foran søsteren Anonymkode: 1dffb...db6 Partiet, ja. Hadde hun trukket seg fra vervet eller droppet å møte opp, ville det gått utover oppslutningen, og dermed mange av de ansatte og folkevalgte hun har ansvar for, og ikke minst muligheten til å få gjennomslag for politikken folkene hennes jobber for. FrP hadde uansett blitt kastet ut i krise om hun trakk seg fra valgkampen (og så kan jo mange av oss selvfølgelig mene at det hadde vært like greit), men det er derfor det å være toppleder er noe annet enn å være vanlig ansatt eller vanlig folkevalgt. Tar man pause når det gjelder, får det ringvirkninger langt utover at din egen karriere havarerer. Siv gjorde det hun måtte, og de som har levd i nærmeste familie til en toppolitiker i mange år vet nok godt hvorfor det er sånn. 7
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #8 Skrevet 9. mars 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun valgte faktisk karrieren foran søsteren Anonymkode: 1dffb...db6 Og allikevel få seg til å si at hun ikke ofret Jonas Gahr Støre en tanke når hun valgte politikken nettopp av frykt for at han skulle få overtaket. Vi er flere som reagerte på det. Men det er vår mening Anonymkode: 6100a...c96 1
Tatja Skrevet 9. mars 2020 #9 Skrevet 9. mars 2020 Usympatisk dame, som sikkert har omsorg for sine nærmeste. Men der stopper det! En helt standard FrP'er, med andre ord 👍 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #10 Skrevet 9. mars 2020 Tenker det er en PR-rådgiver i Frp som har satt i stand dette, i troen om at Siv skal virke mer (med)menneskelig.. Anonymkode: 831c0...8d6 3
Marixxx Skrevet 9. mars 2020 #11 Skrevet 9. mars 2020 Jeg syns det var et sterkt og rørende intervju. I motsetning til anonym rett over her, tror jeg hovedgrunnen til at intervjuet fant sted, skyldes Ninas utrettelige kamp for kreftsaken. Det er innsamlingsaksjon i disse dager. Jeg er uenig med Siv i mye politisk sett, men jeg beundrer hennes styrke og ryggrad. Og jeg er ikke et øyeblikk i tvil om at hun er en omsorgsfull og lojal søster og venn. 4
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #12 Skrevet 9. mars 2020 Blir litt usikker på denne tråden Selv om intervjuet var på TV, uansett hvilken type person Siv er, og hvor mye folk måtte finne på å spekulere rundt hennes følelser og rolle rundt det som skjedde søsteren -så synes jeg det er litt vel nært å starte en diskusjon om de på denne måten her inne.. Tenk om søsteren finner tråden? Tenk om dere er med på å lage unødvendig splid eller lignende mellom dem? Nei, uff, hadde jeg vært modde hadde jeg vurdert å stenge denne tråden kjenner jeg Anonymkode: 23e81...f40 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #13 Skrevet 9. mars 2020 Jeg stemmer ikke FrP, eller er så veldig begeistrert for Siv Jensen, men selv jeg kunne se at omsorgen for søsteren var genuin. De to har et spesielt bånd, og jeg synes det var flott gjort av Siv Jensen å stille opp for søsteren som hun gjorde, dag som natt og hun tok seg av sønnen til søsteren midt oppi det hele. Jeg klarer, i motsetning til visse i denne tråden, å se forskjell på personen og politikeren Siv Jensen. Anonymkode: bf0b4...812 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå