Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lagt merke til at et par butikker i byen opererer med at man må ta med seg en greie som angir hvor mange plagg man har med seg inn i prøverommet. Haha, dårlig forklart men jeg håper dere skjønner hva jeg mener. Det jeg lurer på er om dette er veldig vanlig i klesbutikker rundt omkring i landet?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Det er i hvertfall vanlig på H&M på lørdager.

Skrevet

Har ikke opplevd det her i Norge men det er vanlig i USA.

Kanskje flere butikker begynner med det her og da.

Skrevet

Tror det er de største kjedebutikkene (de i sentrum?) som gjør det. Ganske genialt synes jeg, hadde de bare sjekket at man hadde med seg rett antall ut igjen, det har jeg fortsatt ikke opplevd noe annet sted en på mango.

Det er i prøverommene det stjeles mest.

Skrevet

De gjorde det da jeg jobbet på HM for syv år siden.

Skrevet

Oi, takk for så mange svar! Hva er egentlig hensikten med dette, at alle rydder ut av prøverommene etter seg?

Skrevet
Oi' date=' takk for så mange svar! Hva er egentlig hensikten med dette, at alle rydder ut av prøverommene etter seg?[/quote']

at man ikke stjeler.

Skrevet

De har gjort det på H&M i årevis. Faktisk så lenge jeg kan huske å ha handlet der - hvertfall 10 år.

Skrevet

Flere butikker her i Tønsberg som gjør det også. Litt opp og ned i butikken om det er mye folk og sånn.

Lørdager og andre store dager er det som regel flere steder i kjedebutikkene.

Skrevet

har kun opplevd dette på mango og på travle dagar på hennes og mauritz. Men har aldri opplevd at dei faktisk tel kor mange plagg eg har med ut igjen...men trur dei har ei viss oversikt likavel, dei ser vel folk an også :)

Gjest Violetta
Skrevet

Har bare sett det på Hennes og Mauritz, og da bare når det er travelt. Men ikke spesielt god kontroll på at antall plagg man tar med seg ut stemmer med antall på "nummerbrikken".

Skrevet

Vi har nok bedre kontroll enn det kundene tror.

Hos oss står det alltid "vakt" i prøverommet etter lunsj og ut dagen. Vi deler alltid ut nummer, men noen ganger må man løpe fra og da har vi ikke kontroll alltid. Vi har ihvertfall bedre oversikt enn om man ikke skulle hatt nummer og "vakt".

Gjest Gjesta
Skrevet

På You-Who i Oslo driver de også med det der, av og til :) Synes det er en ok ordning jeg. (Hater å komme til prøverom stappfull med klær folk ikke vil ha,..)

Skrevet

de burde regne med antall "ting" vi tar med oss i garderoben da. velkjent fenomen at vi tar med oss en mascara eller en leppestift inn i garderoben og later som vi skal prøve en bukse og vips forsvinner leppestiften når vi forlater garderoben...

Skrevet

Selvfølgelig skal antall "ting" regnes med. Noen som ikke gjør det?

Gjest Violetta
Skrevet

Får man ta med seg sminke og kosmetikk i prøverommet da? Blir ikke det fort både uhygienisk, dersom det brukes og settes tilbake, og fare for tyverier av slikt? :o

Gjest seroxata
Skrevet

H&M er flinke til slikt iallefall.. men det er vel og det eneste stedet jeg har vært utfor slikt da....

Skrevet

Har aldri opplevd det i en eneste butikk her i Rogaland. Ikke HM heller.

Skrevet

Har opplevd det på travle dager på HM ja. Vet imidlertid ikke hvordan de gjør det med antall "ting" siden jeg ikke gidder å gå med hendene fulle av småsaker om jeg skal prøve klær. Mon tro om det ikke er usynlig alarm på slike ting? Litt vanskeligere å snike seg uoppdaget ut av butikken med et par bukser enn med en leppestift, så kanskje de har noen ekstra sikkerhetssystemer på slike ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...